مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 12:352019-05-25دانش

استفاده از انرژی حاصل از راه رفتن برای شارژ موبایل


عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان با همکاری موسسه تحقیقاتی ماکس پلانک آلمان، دانشگاه های دکین و آرام آی تی استرالیا و دانشگاه ایونینا یونان، - در تحقیق مشترک پژوهشگر دانشگاه کاشان با محققان بین المللی به دست آمد استفاده از انرژی حاصل از راه رفتن برای شارژ موبایل عکس تزیینی است عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان با همکاری موسسه تحقیقاتی ماکس پلانک آلمان، دانشگاه های دکین و آرام آی تی استرالیا و دانشگاه ایونینا یونان، با توسعه تکنولوژی برداشت کننده های انرژی پوشیدنی، موفق شدند انرژی حاصل از راه رفتن را ذخیره و از آن برای شارژ موبایل استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه توسعه صنعت الکترونیک، گجت های همراه (موبایل، ساعت هوشمند، آی پاد) با انرژی مصرفی کمی را در اختیار ما قرار داده است، اما اتمام سریع شارژ موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی مشکل مشترک تمام گجت های همراه است.

بنابراین حذف باتری و دسترسی به منبع انرژی دائمی و پاک که همیشه همراه ما باشد ایده وسوسه کننده ای برای دانشمندان به شمار می رود.

این ایده باعث ظهور تکنولوژی برداشت کننده های انرژی پوشیدنی شده است.

به زبان ساده این برداشت کننده های انرژی در لباس یا کفشی که می پوشیم یا حتی در داخل بدن کار گذاشته می شوند و می توانند انرژی تلف شده بدن ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از انرژی حاصل از راه رفتن برای شارژ موبایل

استفاده از انرژی حاصل از راه رفتن برای شارژ موبایل