مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 11:202019-05-25دانش

شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن برگزار شد


شانزدهمین همایش مهندسی معدن به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، - شانزدهمین همایش مهندسی معدن به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه و برخی شرکتهای فعال معدنی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیداحمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن با اشاره به همکاری ایمیدرو در زمینه همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، افزود: در این راستا تفاهم نامه ای میان ایمیدرو و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا رسیده است و امیدواریم این تفاهم نامه زمینه ای برای همکاری های بیشتر باشد.

وی با اشاره به سابقه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه های آموزشی و پژوهشی اظهار کرد: این دانشگاه دارای بیش از 14 هزار دانشجو، 18 دانشکده و 4 واحد استانی است و به عنوان قدیمی ترین دانشگاه فنی کشور به شمار می رود.

معتمدی با بیان اینکه این دانشگاه جز معدود دانشگاه های کشور است که رشته مهندسی معدن را راه اندازی کرده است، ادامه داد: این دانشکده پیشنهاد کرد که برای توسعه حوزه های مرتبط با معدن از دانشکده متالورژی جدا باشد که در آخرین جلسه هیأت امنای دانشگاه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن برگزار شد

شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن برگزار شد