مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 09:212019-05-25دانش

رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون برای نخستین بار در کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، شهاب اسفندیاری، رییس دانشگاه صدا و سیما از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون در این دانشگاه برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه صدا و سیما از پذیرش دانشجوی رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون در این دانشگاه برای نخستین بار در کشور در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، شهاب اسفندیاری، رییس دانشگاه صدا و سیما از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون در این دانشگاه برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 98 می توانند این رشته تحصیلی را در دفترچه انتخاب رشته، برای نخستین بار انتخاب کنند.

به گفته وی، حدود 7 سال قبل دانشگاه صدا و سیما سرفصل ها و شرح درس های این رشته تحصیلی را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسانده بود؛ اما متاسفانه در این سال ها به دلایلی مجوز اجرا از سوی این وزارتخانه به دانشگاه داده نشد.

رییس دانشگاه صدا و سیما خاطرنشان کرد: عدم ارائه مجوز اجرای رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون باعث شده بود که این دانشگاه به ناچار رشته روزنامه نگاری را برای تربیت خبرنگاران رادیو و تلویزیون اجرا کند و برای جبران کمبود آموزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون برای نخستین بار در کشور راه اندازی می شود

رشته روزنامه نگاری رادیو و تلویزیون برای نخستین بار در کشور راه اندازی می شود