مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:212019-05-05دانش

رتبه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین دانشگاه های کشور ارتقا یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) درسال تحصیلی 1397-1396 در میان تمامی دانشگاه های جامع کشور بازه رتبه 20-16 را کسب .

- رتبه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین دانشگاه های کشور ارتقا یافت بر اساس آخرین رتبه بندی ملی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) درسال تحصیلی 97-96 در میان تمامی دانشگاه های جامع کشور بازه رتبه 20-16 را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ایران در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) درسال تحصیلی 1397-1396 در میان تمامی دانشگاه های جامع کشور بازه رتبه 20-16 را کسب کرد که نسبت به سال تحصیلی قبل که بازه رتبه 40-31 را کسب کرده بود از جهش چشمگیری برخوردار است.

بنابراین گزارش، این رتبه بندی شامل امتیاز های کسب شده دانشگاه در بخش های گوناگون؛ پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات و فعالیت های اجتماعی اقتصادی است و دانشگاه موفق به کسب امتیاز 48/26 در بخش پژوهش شده است که نسبت به نمره سال تحصیلی قبل که 36/01 بوده از رشد بسیار قابل توجهی برخوردار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین دانشگاه های کشور ارتقا یافت

رتبه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بین دانشگاه های کشور ارتقا یافت