مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اردیبهشت 1398 ساعت 11:512019-05-02اجتماعي

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف اصلی دستگاه تعلیم و تربیت کشور


رهبری تاکید ویژه ای بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور داشتند و بر همین اساس باید همه برنامه های این سند محور کار دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا زینی وند مقدم صبح امروز در دیدار معلمان با نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: آموزش و پرورش لرستان در طول سال جشنواره های مختلفی برگزار کرده  که در این جشنواره ها عملکرد معلمان را بررسی می کنیم و افراد برگزیده  تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی اخیر از بیش 500 معلم نمونه استان تقدیر به عمل آمده است، افزود: به مناسبت روز معلم از 108 معلم توامند منطقه ای، 20 نفر معلم برتر استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به دیداری که معلمان با مقام معظم رهبری به مناسبت روز معلم داشته اند، اظهار کرد: رهبری در این دیدار معتقد بودند که همه موفقیت های کشور در میادین علمی، تکنولوژی نتیجه کار و تربیتی است که آموزش و پرورش و معلمین انجام داده اند.

زینی وند تصریح کرد: رهبری تاکید ویژه ای بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور داشتند و بر همین اساس باید همه برنامه های این سند محور کار دستگاه تعلیم و تربیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف اصلی دستگاه تعلیم و تربیت کشور

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هدف اصلی دستگاه تعلیم و تربیت کشور