مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 19:452019-04-25فرهنگي

ایران و روسیه برنده جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم جشنواره فجر


برگزیدگان جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به تأثیر تحریم های ناعادلانه بر ایران، با حضور هنرمندان خارجی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی عصر پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مهمانان خارجی و تعدادی از هنرمندان و مدیران سینمایی ایران برگزار شد.

پل شریدر مهمان ویژه این دوره از جشنواره هم از حاضران در این مراسم بود که حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی و علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم در آن شرکت کرده بودند.

در ابتدای این مراسم که با 30 دقیقه تأخیر هم آغاز شد پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و آیاتی از قرآن کریم و کلیپی با نریتوری حمید محمدی مجری برنامه های ورزشی پخش شد که مروری بر چهار سال جشنواره فیلم فجر و حضور مهمانان خارجی متعدد در این جشنواره داشت.

سپس رضا میرکریمی در سخنانی کوتاه گفت: از چهار سال قبل که مسئولیت این کار را به همراهی جمعی از خبرگان حوزه بین الملل برعهده گرفتم عادت داشتم در مراسم اختتامیه گزارش کار ندهم و امسال هم همین طور است، اما باید بگویم امسال با تحریم های یک سویه و ناعادلانه ای روبرو بودیم که نه فقط بر اقتصاد بلکه بر مسائل دیگری هم تأثیر گذاشت و با این حال هنرمندان زیادی سینمای ایران را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و روسیه برنده جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم جشنواره فجر

ایران و روسیه برنده جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلم جشنواره فجر