مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:302019-04-25فرهنگي

عشق به زندگی در فرمانفرماییان موج می زد


مراسم یادبود منیر فرمانفرماییان - هنرمند نقاش از پیشگامان هنر مدرن ایران - روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) در باغ موزه نگارستان برگزار شد.

- مراسم یادبود منیر فرمانفرماییان - هنرمند نقاش از پیشگامان هنر مدرن ایران - روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) در باغ موزه نگارستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم یادبود منیر شاهرودی فرمانفرماییان از واقفان دانشگاه تهران که شنبه (31 فروردین ماه) چشم از جهان فروبست، روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مجید سرسنگی - معاون فرهنگی دانشگاه تهران - ضمن عرض تسلیت جهت درگذشت فرمانفرماییان بیان کرد: درگذشت خانم فرمانفرماییان برای ما که در یکی دو سال اخیر به طور مرتب با او در ارتباط بودیم تا موزه ای به نامش در باغ نگارستان افتتاح شود، فقدان بزرگی بود.

همیشه از مصاحبت با او لذت می بردیم زیرا او جدای اینکه یک هنرمند برجسته بود انسانی فرهیخته نیز بود و آثارش تا سال ها برای ایران و هنردوستان باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: موزه او که با تلاش خودش برگزار شد محل رفت و آمد هنر دوستان زیادی است و این امر باعث شد که نام او در فرهنگ و هنر ما باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به زندگی در فرمانفرماییان موج می زد

عشق به زندگی در فرمانفرماییان موج می زد