مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:162019-04-25فرهنگي

این سه کتاب را در نمایشگاه از دست ندهید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 21 عصر در مصلی تهران برپا خواهد بود که مسلما امسال نیز اقشار مختلف جامعه با هر سطح تحصیلات و پایگاه اجتماعی با حضور در نمایشگاه .

- گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو در ایام 10 روزه برپایی نمایشگاه کتاب تهران به معرفی 30 کتاب مناسب در موضوعات و بخش های مختلف می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی ، در ایام 10 روزه برپایی نمایشگاه کتاب تهران به معرفی 30 کتاب مناسب در موضوعات و بخش های مختلف میپردازد که در این گزارش سه اثر مناسب در موضوعات سینما، شعر و قصه گویی از نظرتان میگذرد.

حقوق بشری و امپراتوری مسلما علاقه مندان به تاریخ جهان و همچنین مخاطبان مطالعه تاریخ جنگ ها و منازعات مشهور بین المللی در ایام نمایشگاه کتاب تهران به دنبال اثری متفاوت و جامع در این حوزه هستند که با توحه به توضیحاتی که در ادامه می آید بدون شک کتاب حقوق بشری و امپراتوری یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

کتاب به طور کلی به دو بخش اصلی و 12 فصل تقسیم می شود.

کتاب علاوه بر مقدمه و نمایه دارای کتابشناسی است.

پارادوکسهای حقوق بشر ، آیا حقوق بشر پایان یافته است؟ ، هویت، آرزو و حق ، چهره های گوناگون و متعدد بشردوستی ، سیاست حقوق بشر از موضوعاتی هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سه کتاب را در نمایشگاه از دست ندهید!

این سه کتاب را در نمایشگاه از دست ندهید!