مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 18:362019-04-24فرهنگي

روایت خواندنی خاطرات آزاده نوجوان در «سرباز کوچک امام»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 20 عصر در مصلی تهران برپا خواهد بود که دراین دوره 3200 ناشر با 440 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارند که بدون شک نمایشگاه کتاب .

- گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ساعات پایانی هر روز نمایشگاه کتاب تهران نسبت به معرفی یکی از پرطرفدارترین کتاب تهران اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزای دانشجو، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 20 عصر در مصلی تهران برپا خواهد بود که دراین دوره 3200 ناشر با 440 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارند که بدون شک نمایشگاه کتاب تهران را به بزرگترین محفلی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی تبدیل کرده است.

بر همین اساس گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ساعات پایانی هر روز نمایشگاه کتاب تهران، نسبت به معرفی یکی از پرطرفدارین کتاب نمایشگاه تهران اقدام خواهد کرد که در ادامه از نظرتان میگذرد: سرباز کوچک امام ناشر: پیام آزادگان کتاب سرباز کوچک امام روایتی است از خاطرات آزاده مهدی طحانیان از کودکی تا امروز.

جهت آفرینش این اثر ارزشمند در مجموع 163جلسه مصاحبه با آقای طحانیان گرفته شده است که طی آن ها نزدیک به 350 ساعت فایل صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خواندنی خاطرات آزاده نوجوان در «سرباز کوچک امام»

روایت خواندنی خاطرات آزاده نوجوان در «سرباز کوچک امام»