مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 دی 1397 ساعت 10:402019-01-12سياسي

لزوم بازنگری نسبت تربیت دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و پایه


سرپرست وزارت بهداشت بر لزوم بازنگری در نسبت تربیت دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و پایه اشاره کرد و گفت: تربیت دانشجوی آموزش تکمیلی، در شرایطی که بیشترین نیاز خدمات سلامت در مقاطع پایه است باید مورد تجدید نظر قرار گیرد، - که این کار در حوزه آموزش در دست پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در نشست با مسئولین حوزه آموزش با اشاره به اهمیت آموزش در تمامی ابعاد کشور، ضمن قدردانی از برنامه های اجرا شده، گفت: تنها راه رهایی برای همه امور کشور گذر از مسیر آموزش است.

سرپرست وزارت بهداشت در نشست با معاون آموزشی وزارت بهداشت و مدیران این حوزه، که امروز برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و فعالیت های جاری حوزه معاونت آموزشی توسط دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت ارائه شد.

دکتر سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت پس از استماع این گزارش ضمن قدردانی از تلاش های دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت گفت: ایشان زحمات زیادی را برای این حوزه کشیدند و این مسیر ادامه خواهد داشت.

دکتر نمکی با اشاره به سوابق دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت، آینده نگری، استفاده وسیع از نیروی انسانی، دوری گزینی از چالش های سیاسی و تلاش طولانی در این حوزه را از ویژگی های وی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری نسبت تربیت دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و پایه

لزوم بازنگری نسبت تربیت دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی و پایه