مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 دی 1397 ساعت 15:102019-01-09دانش

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد


دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به منظور توسعه پژوهش های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، - استعدادها و ظرفیت ها، مشارکت موثر اساتید و پژوهشگران دانشگاهی مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس شهریار داری پور، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در مراسم افتتاح این دفتر که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و جمعی از اساتید برگزار شد، افزود: هدف از ایجاد این دفتر ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه، انجام فعالیت های تحقیقاتی، تعامل علمی بین شرکت پالایش گاز ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و برگزاری نشست های علمی و کاربردی و ایجاد فناوری های جدید است.

وی گفت: واحدهای پژوهش و فناوری شرکت ها به طور کلی فعالیت هایی از جمله بهبود کیفیت محصول، تولید محصول جدید، رفع موانع تولید، افزایش سودآوری، کاهش ضایعات، بهینه سازی فرایندها، انتقال و جذب فناوری ها، کسب دانش فنی برای تولید و غیره را دنبال می کند.

احسان نوراللهی، رییس واحد پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام نیز اظهار کرد: به منظور افزایش اثربخشی و تسهیل ارتباط با اساتید و دانشجویان دانشگاه دفتر پژوهش و فناوری این شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام راه اندازی شده است؛ این دفتر به عنوان سومین دفتر حوزه پژوهش و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در مرکز رشد دانشگاه آزاد