مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 10:562019-01-06دانش

14 دانشجوی دانشگاه کردستان در سال جاری به خارج از کشور اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قباد شفیعی، معاون گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کردستان در ارتباط با تقدیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه کردستان در زمینه تبادل دانشجو گفت: - معاون گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کردستان گفت: طرح تبادل دانشجو از سال 97 آغاز و در تلاش هستیم که این برنامه در آینده با سایر دانشگاه­ های معتبر اروپایی نیز ادامه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قباد شفیعی، معاون گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کردستان در ارتباط با تقدیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه کردستان در زمینه تبادل دانشجو گفت: در طول سال جاری، 14 دانشجو از جمله 8 دانشجوی دختر و 6 دانشجوی پسر از دانشگاه کردستان به دانشگاه­های، خاین اسپانیا، ICD پاریس و FH JOANNEUM University of Applied Sciences اتریش اعزام شده­ اند.

شفیعی در رابطه با طرح تبادل دانشجو به خارج از کشور توسط دانشگاه کردستان، اظهار داشت: طرح تبادل دانشجو از سال 97 آغاز و در تلاش هستیم که این برنامه در آینده با سایر دانشگاه­های معتبر اروپایی نیز ادامه یابد.

معاون گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه کردستان با بیان اینکه تمام هزینه های اقامت دانشجویان توسط برنامه اروپایی Erasmus+ پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: هزینه رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 دانشجوی دانشگاه کردستان در سال جاری به خارج از کشور اعزام شدند

14 دانشجوی دانشگاه کردستان در سال جاری به خارج از کشور اعزام شدند