مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آذر 1397 ساعت 12:352018-11-28پزشكي

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره آتش سوزی در بیمارستان طالقانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خوشبختانه آتش سوزی در بیمارستان «طالقانی» تلفات جانی به دنبال نداشته و بیماران به بیمارستان های کوثر و امام خمینی (ره) منتقل شده اند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خوشبختانه آتش سوزی در بیمارستان طالقانی تلفات جانی به دنبال نداشته و بیماران به بیمارستان های کوثر و امام خمینی (ره) منتقل شده اند.

دکتر کریم همتی در گفتگو با ایسنا،اظهار کرد: متاسفانه امروز بخشی از بیمارستان طالقانی شهر ایلام دچار حریق شد که دلیل این حادثه در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و بیماران این بیمارستان به بیمارستان کوثر و نوزادان نیز به بیمارستان امام خمینی منتقل شده اند، گفت: بیمارانی که قرار بوده در این بیمارستان پذیرش شوند به بیمارستان شهدای زاگرس مراجعه کنند.

حبیب شریفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ایلام نیز در این باره گفت: اطفا حریق بیمارستان طالقانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرفت و تمامی مصدومان و بیماران که دچار مسمومیت ناشی از استنشاق دود حریق شده بودند بلافاصله پس از حضور نیروهای آتش نشانی از ساختمان بیمارستان خارج وتحویل عوامل اورژانس داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره آتش سوزی در بیمارستان طالقانی

توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره آتش سوزی در بیمارستان طالقانی