مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 14:562018-08-20دانش

دانشگاه آزاد رشت در 56 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد رشت گفت: این دانشگاه در 56 رشته کارشناسی و کاردانی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آزاده دل با تشریح روند ثبت نام بدون آزمون در رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این دانشگاه با توجه به حضور اعضای هیات علمی متخصص و متعهد و بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی استاندارد و امکانات پژوهشی منحصر به فرد برای ارتقای کیفیت و کمیت آموزش فرزندان این مرز و بوم، گام های مؤثری را برداشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی آموزشی انجام شده برای رسیدن به اهداف دانشگاه و رفع نیاز منطقه ای با رشته های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درصدد است تا با نظارت کامل بر فعالیت های آموزشی مربوط که شامل استفاده از استادان باتجربه و متخصص، تشکیل بموقع کلاس های آموزشی و تشکیل کارگاه های آموزشی به منظور ارتقای دانش علمی و عملی اعضای هیات علمی است در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت آموزشی بکوشد.

آزاده دل تعداد رشته های فعال در واحد رشت را 177 رشته در مقاطع مختلف دانست و تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی اکنون در 27 رشته مقطع دکتری، 66 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 50 رشته کارشناسی پیوسته و 17 رشته کارشناسی ناپیوسته و 15 رشته کاردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد رشت در 56 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد

دانشگاه آزاد رشت در 56 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد