مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1397 ساعت 18:252018-07-24اقتصادي

نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان راه اندازی می شود


رییس اتاق بازرگانی زنجان، از راه اندازی نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان خبر داد و گفت: شرکت های نوپا برای توسعه صادرات در این مرکز مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین جمیلی امروز در نشست خبری اظهار کرد: بخش خصوصی و تولیدی کشور برخلاف تمام ناملایمات و سختی ها که ناشی از تحریم ها و روابط بین الملل و هیجانات داخلی است، با قوت به رسالت خود می پردازد و امیدوار است در این ایام با گذر از مشکلات، تاریخ ساز شود.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه هم دولتمردان در بازار ارز و تامین کالا دخیل هستند و هم سایر اقشار، تصریح کرد: بخشی از بحران های موجود نیز در اثر اقدامات شهروندان است، در حالی که امروز، انتظار تغییر الگوی مصرف از سوی مردم امری ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه در شرایط کمبود یک کالا انتظار کاهش مصرف آن کالا در صورت عدم نیاز است، خاطرنشان کرد: در شرایط برهم خوردن عرضه و تقاضا، افزایش بی رویه قیمت ها و ایجاد تنش در تنظیم بازار، مشکلاتی را برای خود شهروندان به وجود می آورد، همان طور که دولت اقداماتی را برای تثبیت قیمت سکه انجام داد اما مردم برای خرید سکه هجوم آوردند.

جمیلی به راه اندازی سامانه پایش وعده های اقتصادی مسئولان اشاره کرد و گفت: این سامانه در روزهای اخیر فعالیت خود را به شکل آزمایشی آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان راه اندازی می شود

نخستین مرکز رشد تجاری کشور در زنجان راه اندازی می شود