مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 اردیبهشت 1397 ساعت 14:402018-04-27سياسي

امام زمان(عج) با چه امتی جهان را متحول می سازد؟


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: در تشکیل آینده جهان اسلام و حکومت جهانی، ایرانیان نقش جدی دارند، و جایگاه ویژه ای برای ایرانیان در سنت بزرگ الهی یعنی برقراری جامعه پایانی الهی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا ، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در آیین اختتامیه چهاردهمین همایش دکترین مهدویت در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، عنوان کرد: یکی از ظرفیت های بزرگ اجتماعی و دینی و فرهنگی مساله انتظار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جامعه مسلمانان در حال بازگشت به جامعه اسلام حقیقی است و از مشخصات چنین جامعه ای انتظار موعود است.

وی تصریح کرد: اطاعت از خدا و پایداری در برابر دشمن دو شرط مهم در انتظار است از این رو باید امت اسلامی با این دو شرط در انتظار موعود باشند.

آیت الله اراکی بیان کرد: خط مقاومت تجدید بیعت با خداوند و ولی خداوند است، مهم ترین موضوع درباره مهدویت آن است که بدانیم امام زمان(عج) با چه امتی جهان را دگرگون و متحول می سازد.

وی اظهار کرد: قوم بنی اسراییل به علت پیمان شکنی کنار گذاشته شدند و قومی دیگری جایگزین آن ها شد، بر اساس قرآن کریم بعد قوم عرب، قوم آخرالزمان انتخاب خواهند شد.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: برای تشکیل حکومت عدل الهی و ظهور موعود باید به جبهه مقاومت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زمان(عج) با چه امتی جهان را متحول می سازد؟

امام زمان(عج) با چه امتی جهان را متحول می سازد؟