مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1396 ساعت 08:352017-07-18فرهنگي

میزبانی مهران مدیری از چهره ها در بزرگ ترین اکران خصوصی سینما (+عکس)


" مهران مدیری در آستانه اکران عمومی اولین فیلم سینمایی خود، ساعت پنج عصر را برای جمعی از چهره های سیاسی، هنری و ورزشی نمایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان تابستان سال گذشته که نشست خبری فیلمی با نام ساعت پنج عصر در یکی از هتل های تهران و با شکلی متفاوت از نشست های خبری سینمایی، آن هم در حالی که هنوز فیلم ساخته نشده بود، برگزار شد، حساسیت ها نسبت به اولین ساخته سینمایی مهران مدیری کمی زیادتر شد.

مدیری در آن نشست خبری که کم حاشیه هم نبود، از برگزاری نشست های خبری بیشتری تا تکمیل پروژه و اعلام نام عوامل در نشست ها خبر داد؛ وعده ای که البته شاید به خاطر همان حاشیه ها عملی نشد تا همان یک دورهمی با اهالی رسانه از معدود نشست های مهران مدیری با خبرنگاران باشد.

پس از گذشت تقریبا یک سال، از مدتی قبل فیلم ساعت پنج عصر آماده اکران شد و نوبت نمایش آن به آخر تیرماه رسید که البته در همین چند روز گذشته خبرهایی از بروز مشکل در صدور پروانه نمایش فیلم منتشر شد؛ اخباری که حاکی از ممیزی بر فیلم بود و مدیری هم در واکنشی به این اتفاق توضیح داد که فیلم سیاسی نساخته بلکه برداشت سیاسی از آن شده است.

او در حالی فیلم خود را کمدی اجتماعی خوانده که در روند حوادث داستان هم می توان نقدهای اجتماعی زیادی را دید ولی این لحظه های کمدی در طول فیلم کم شده و در انتها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مهران مدیری از چهره ها در بزرگ ترین اکران خصوصی سینما (+عکس)

میزبانی مهران مدیری از چهره ها در بزرگ ترین اکران خصوصی سینما (+عکس)