مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مهر 1394 ساعت 07:402015-10-18بين الملل

احساس خطر شاهزاد ه های عربی!


به قد رت رسید ن پوتین و اتخاذ سیاست های قاطعانه د ر خصوص مسائل جهانی از جمله اوکراین و خاورمیانه به ویژه سوریه موجب انقلاب کنونی د ر مواضع عرب های خلیج فارس شد .

- همه چیز د ر مملکت آل سعود ، د ر هاله ای از ابهام است د ر حالی که برخی خبرها حاکی از آن است که ملک سلمان د ر بیمارستان بستری شد ه و حال و روز خوشی ند ارد ، برخی د یگر از خبرها حاکی از آن است که چشم از د نیا فروبسته اما بنا بر مصلحت هنوز این موضوع اعلام رسمی نشد ه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقانون، با این حال شاهزاد ه های سعود ی، بلیت مسکو گرفته اند و خود را به کرملین رساند ه اند تا د ر د ید ار با رییس جمهور پوتین، جای پای خود را برای نشستن روی صند لی پاد شاهی محکم کنند .

مواضع متفاوت د و مهمان عرب مسکوگرچه شیخ بن زاید با اقد ام نظامی روسیه د ر خاک سوریه مخالف نبود ه یا کاملا موافق آن نیست، اما مهمان سعود ی یا همان بن سلمان د ید گاه متفاوتی د ارد و موضع او بیشتر به سمت مخالفت با حضور نظامی روسیه د ر سوریه گرایش د ارد زیرا این اقد ام روسیه تمام نقشه های عربستان د ر طول پنج سال گذشته برای حمایت از مخالفان مسلح سوریه با هد ف سرنگونی نظام حاکم این کشور را ناکام گذاشت.

به عبارت بهتر د ر طول د ست کم 60 سال گذشته عاد ت کرد یم که مقصد رفت و آمد عرب های خلیج فارس، واشنگتن و کاخ سفید باشد نه مسکو، به اضافه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس خطر شاهزاد ه های عربی!

احساس خطر شاهزاد ه های عربی!