مطالب مرتبط:
این بار هم از روسیه بازی خوردیم؟
خبرهای ضد و نقیض درباره توافقنامه جامع همکاری تهران و مسکو/ بازهم از روسیه بازی خوردیم؟
زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی 2026
اعلام زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی 2026
حکم شرعی بازی همستر چیست؟ / فتوای مهم آیت الله سیستانی درباره بازی همستر کامبت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 10:052024-06-13بين الملل

این بار هم از روسیه بازی خوردیم؟


سرپرست وزارت امور خارجه ایران در حالی این اظهارات را بیان می کند که یک روز قبل از او، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود متن توافق «کاملاً مورد موافقت طرفین قرار گرفته است.

- سرپرست وزارت امور خارجه ایران در حالی این اظهارات را بیان می کند که یک روز قبل از او، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود متن توافق کاملاً مورد موافقت طرفین قرار گرفته است.

درحالی که مقام های روس از روز سه شنبه مرتباً ایران را به ایجاد توقف در فرآیند آماده سازی توافق متهم می کنند، مقام های وزارت امورخارجه ایران رسانه های فارسی زبان را متهم جلوه می دهند و از اساس وجود اظهارنظرهای دیپلمات های روسیه را تکذیب می کنند.

روزنامه هم میهن نوشت: پس از انتشار خبری مبنی بر تعلیق مذاکرات تهران و مسکو برای تکمیل یک معاهده جدید همکاری های بلندمدت، اظهارنظرهای ضد و نقیض از سوی مقام های ایران و روسیه در خصوص سرنوشت توافق جامع همکاری های بلندمدت 20ساله ایران و روسیه ادامه دارد.

  مقام های ایرانی رسانه ها را به انتشار اخبار کذب متهم می کنند و مقام های روسیه با انداختن دلیل توقف در فرآیند امضای توافقنامه بر گردن مقام های ایران، تاکید می کنند که برنامه امضای این توافقنامه فعلاً متوقف شده است.


برچسب ها: وزارت امور خارجه ایران - وزیر امور خارجه روسیه - امور خارجه - وزارت امور خارجه - وزیر امور خارجه - ایران - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

این بار هم از روسیه بازی خوردیم؟

این بار هم از روسیه بازی خوردیم؟