مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-16سياسي

شاهنجرین درگزین شهر شد


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از ارتقاء روستای شاهنجرین درگزین به شهر خبر داد و گفت: پس از چهار سال پیگیری مستمر و با رعایت تمامی قوانین تقسیمات کشوری، - ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از ارتقاء روستای شاهنجرین درگزین به شهر خبر داد و گفت: پس از چهار سال پیگیری مستمر و با رعایت تمامی قوانین تقسیمات کشوری، وزیر کشور با ارتقاء روستای شاهنجرین مرکز بخش شاهنجرین به شهر موافقت کرد.

حسن لطفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه راه اندازی و تأسیس شهرداری شهر شاهنجرین شهرستان درگزین باید طی صدور حکم بعدی وزارت کشور انجام شود، افزود: به زودی تأسیس و راه اندازی بخشداری بابامظر مرکز دهستان بغراطی از توابع بخش سردرود شهرستان رزن هم که در نوبت هیأت دولت است، اعلام خواهد شد.

لطفی در ادامه با اشاره به پروژه کنارگذر رزن بیان کرد: بحث کنارگذر رزن طبق قول راه و شهرسازی باندی که از پلیس راه رزن به خروجی خمیگان بوده، باند رفت آن به سمت همدان امسال به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه از پل ورقستان تا پلیس راه نیز هر دو به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در اکثر حوزه ها شهرستان رزن و درگزین شاخص های خوبی دارند، خاطرنشان کرد: فاز اول بهسازی معابر روستایی در کل کشور در حال اجراست که در این رابطه در حوزه بنیاد مسکن با انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهنجرین درگزین شهر شد

شاهنجرین درگزین شهر شد