مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:252023-05-30سياسي

انتقاد نماینده مجلس از بلاتکلیف ماندن پروژه درمانی شهر جدیدمسهتان


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: پروژه بیمارستانی شهر جدید مهستان پس از گذشت سال ها پیگیری همچنان بلاتکلیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: شاخص های استان ملی دیده شود چرا که سرانه های البرز غیر برخوردار است.

حدادی با بیان اینکه بیمارستان شهرجدید مهستان پس از 2 سال پیگیری و جمع بندی وزارت بهداشت که منجر به واگذاری پروژه به برنامه بودجه شد همچنان بلاتکلیف مانده است، اضافه کرد: این امر موجب شده تا بار سنگین کمبود زیرساخت ها در این شهر جدید احساس شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده بار مسکن ملی بر دوش شهر جدید مهستان است، ادامه داد: تخصیص آب شرب، 25 میلیون مترمعکب برای ساوجبلاغ و طالقان هنوز انجام نشده و باتوجه به فصل گرما و کمبود آب تاکید داریم این امر هرچه زودتر به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس در ادامه به پروژه های ملی مهم حوزه های انتخابیه خود اشاره کرد و یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری 200 میلیارد تومان برای تأمین پروژه تونل راه طالقان مصوب شد، ولی امروز شاهدیم که روند اجرای این پروژه پیشرفت خوبی نداشته است.

حدادی در بخش دیگری به ظرفیت های کشاورزی حوزه های انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در این حوزه کمبود آب برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از بلاتکلیف ماندن پروژه درمانی شهر جدیدمسهتان

انتقاد نماینده مجلس از بلاتکلیف ماندن پروژه درمانی شهر جدیدمسهتان