سه شنبه، 23 مرداد 1403 - Tue, 13th Aug 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,469.55
طلای 18 34,978,000
سکه امامی 416,700,000
بهار ازادی 375,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
نحوه استفاده از روغن فندق برای مو (فواید ضد موخوره + عوارض)
بروزرسانی: 21:17

نحوه استفاده از روغن فندق برای مو (فواید ضد موخوره + عوارض)


نحوه استفاده از روغن فندق برای مو بسیار آسان است. فقط کافی است مقداری از آن را روی سر ریخته و ماساژ دهید. در ادامه شیوه ماساژ صحیح مو را بیان کرده ایم.


روش های مختلفی برای مراقبت از موها وجود دارد که یکی از بهترین آنها استفاده از روغن فندق است. شما با این روغن می توانید به مرور زمان اثرات فوق العاده ای مثل نرمی، رشد، ضخامت، پرپشتی، درخشندگی، جلوگیری از ریزش، جلوگیری از خاکستری شدن موهایتان را تجربه کنید.

بهترین زمان و نحوه استفاده از روغن فندق برای مو، 1 ساعت قبل از استحمام است. باید این روغن را از ریشه موهایتان روی سر بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید. در ادامه ضمن بررسی خواص کامل روغن فندق، جزئیات جدیدترین متد ماساژ مو را که مانع موخوره نیز می شود، شرح داده ایم.

دقت کنید که بسیاری از کارشناسان پوست و مو، در زمان تجویز ماسک مو یا روغن های تقویتی، نحوه استفاده از روغن فندق برای مو یا هر روغن دیگر را کامل آموزش می دهند تا درمانجوی آنها با چالش روبرو نباشد.

استفاده از روغن فندق برای پرپشتی مو

ترکیبات روغن فندق برای مو

این روزها انواع ماسک مو و روغن های مختلف برای تقویت و تغذیه موها روی کار آمده اند که از جمله آنها می توان به روغن فندق اشاره کرد. این فرآورده دارای مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است. هر یک از این ترکیبات تواند باعث افزایش زیبایی و طول عمر موهای شما شود. این ماده به قدری تاثیرگذار بوده که حتی مصرف آن را برای مژه ها و ابروها نیز توصیه می کنند تا پرپشتتر و زیباتر شوند.

روغن فندق را به عنوان یکی از انواع روغن های حامل می شناسند که به روش پرس سرد تولید می شود. رنگ این محصول زرد کمرنگ است و اگر آن را با روغن دیگری ترکیب کنید، رایحه ای دل انگیز از خود در فضا می پراکند. در این ماده می توانید انواع مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مفید برای مو را بیابید.

این روغن را از مغز فندق تهیه می کنند که فاقد چربی است. به همین دلیل علاوه بر صنعت غذا، در صنایع آرایشی نیز از این ماده بهره می گیرند. در روغن فندق مقادیر قابل توجه ای اسیدهای چربی و اسید اولئیک وجود دارد که هر کدام از آنها برای مراقبت از پوست و مو تاثیرگذارند.

ترکیبات این فراورده شامل ویتامین های A، B، D و E، پروتئین ها، اسید لینولئیک و مواد معدنی هستند.

نحوه استفاده از روغن فندق برای مو چگونه است؟

پیش از پرداختن به خواص بیشمار این روغن معجزه گر، در همین ابتدا نحوه استفاده از روغن فندق برای مود را شرح می دهیم.

حداقل یک ساعت قبل از رفتن به حمام این ماده را روی موهای خود بریزید و موها را با آن ماساژ دهید. شما برای تقویت پوست سر می توانید مقداری از این ماده را روی پوست ریخته و شروع به ماساژ پوست کف سر کنید. در پایان نیز با آب ولرم موهایتان را آبکشی کنید.

نحوه صحیح ماساژ:

دستتان را کاملا به روغن آغشته کرده و از بالا به پایین روی موهایتان بکشید، از بالا و پایین کردن موهایتان در این حالت خودداری کنید، در زمان شستشوی مو از روغن نیز به همین ترتیب عمل نمایید.

شیوه ماساژ کف سر:

سر انگشتان خود را چرب کرده و بسیار آرام پوست سر خود را لمس کرده و بازهم از بالا به پایین پوست سرتان را چرب کنید، در این حالن ریشه موها به خوبی روغن را جذب می کنند.

شیوه حرفه ای ماساژ مو و کف سر :

در این حالت بهتر است از یک شیشه اسپری کمک بگیرید. این روش برای ترمیم و درمان خشکی و شکنندگی موها نیز موثر است. شما فقط کافی است روغن فندق را روی موهای خود اسپری کرده و پس از آن به آرامی موهای خود را با دست یا شانه ماساژ دهید. پیشنهاد می کنیم به جای شانه، از دستتان بیشتر کمک بگیرید.

نحوه استفاده از روغن فندق برای مو به صورت ماساژ

خواص روغن فندق برای موها چیست؟

یکی از مهم ترین خواص روغن فندق، ایجاد درخشندگی در موها می باشد. فندق به دلیل آنتی اکسیدان هایی که در خود دارد، به سرعت جذب پوست و مو شده و در کمترین زمان موهای شما را براق می نماید.

نرم کنندگی، از فواید روغن فندق برای مو

داشتن موهایی نرم و زیبا آرزوی هر خانم و آقایی است. قطعاً شما موهای زبر و خشن را دوست ندارید که به راحتی شانه نمی شوند و دردسرهای زیادی دارند. شما با این فراورده می توانید به تک تک تارهای مویتان رطوبت لازم را ببخشید. این محصول خاصیت ترمیم کنندگی دارد، به همین دلیل، مشکلات به وجود آمده در ساختار مو را از بین می برد.

اگر به صورت مداوم از محصولاتی مانند رنگ، صافی یا فر استفاده می کنید، موهای شما در معرض خشکی قرار می گیرد. این مسئله باعث می شود تا آنها ناسالم و نامرتب به نظر برسند. اما شما می توانید با این محصول به جنگ آنها بروید و جای خشکی را به نرمی و لطافت دهید.

تاثیر روغن فندق برای مو، تقویت رشد سریع آنها است!

یکی از مهمترین دلایلی که اغلب افراد ترجیح می دهند که از روغن فندق برای مو استفاده کنند، رشد آنهاست. در این محصول ترکیبات لازم برای رشد از جمله پروتئین ها و مواد معدنی وجود دارند که خیلی زود توسط ریشه ها جذب می شوند. همین خاصیت باعث رشد سریع آنها شده و بعد از مدتی متوجه بلند شدن موهای خود می شوید.

افزایش ضخامت و پرپشتی مو

داشتن موهایی ضخیم و پرپشت تقریبا آرزوی هر خانم یا آقا است. زمانی که از این روغن استفاده می کنید، به فولیکول ها کمک می شود تا غذای سالم دریافت کنند. با تغذیه فولیکول ها موها به مرور سالمتر و ضخیمتر می شوند.

افزایش درخشندگی

داشتن موهایی با ظاهر کدر به هیچ عنوان جذاب نیست، در نقطه مقابل موهایی با درخشندگی زیاد می توانند جذابیت شما را افزایش دهند. شما می توانید با استفاده از روغن فندق طبیعی درخشش عادی موهای خود را حفظ یا چندین برابر کنید. مهم نیست که رنگ موهای شما چیست، به هر حال این ماده در افزایش درخشندگی آنها کمک خواهد کرد.

جلوگیری از شوره سر

انواع محصولات مراقبت از مو برای جلوگیری از شوره سر تولید شده اند که البته قیمت زیادی دارند. هر چند این محصولات می توانند در سریعترین زمان شما را به هدفتان برسانند، اما اگر به هر دلیلی امکان خرید آنها را ندارید، ما روغن فندق را پیشنهاد می دهیم.

شوره در واقع به دلیل قارچ های روی سر به وجود می آید و مشکلاتی مثل خارش را به همراه دارد. گرانول های شوره سر نیز سفید رنگ بوده و روی زیبایی موهای شما تاثیر منفی می گذارند. در بدترین حالت به واسطه شوره ریزش مو می گیرید که این موضوع باعث می شود روز به روز حجم موهای شما کمتر شود. 

در روغن فندق موادی وجود دارد که جلوی ایجاد قارچ سر بر روی پوست را می گیرند. شما می توانید روزانه مقداری از این روغن را روی پوست سر خود بمالید تا به نتیجه مناسبی برسید.

جلوگیری از ریزش

از آنجا که روغن مو ریشه ها را تغذیه می کند، بنابراین در تقویت آنها و پیشگیری از ریزش نیز تاثیر دارد. برخی برندها محصولاتی شیمیایی برای این کار تولید کرده اند که مواد آنها شاید روی ریشه ها تاثیر منفی بگذارند؛ ببه همین دلیل، پیشنهاد ما استفاده از روغن فندق است که حتی باعث رویش مجدد موهای ریخته شده می شود.

جلوگیری از خاکستری شدن موها

زمانی که افزایش سن پیدا می کنید، به مرور زمان موهای شما خاکستری تر می شوند؛ بنابراین طبیعی است که برخی بخواهند موهای مشکی همیشگی خود را داشته باشند. هر چند روش های طبیعی مثل رنگ کردن برای تغییر رنگ موها وجود دارد، اما این روش کاملاً طبیعی و سلامت محور است. شما می توانید با روغن فندق حتی جلوی ایجاد این مشکل را در بدن خود بگیرید.

تغذیه پوست سر

پوست سر نیز مانند سایر قسمت های بدن نیاز به مراقبت اصولی دارد. شما می توانید پوست سر خود را با استفاده از ویتامین ها تقویت کنید.

تاثیر روغن فندق بر درخشش موها

عوارض روغن فندق برای مو

این روغن ممکن است در برخی افراد که زمینه آلرژی دارند، ایجاد حساسیت نماید. پیش از استفاده مقدار کمی از آن را روی دست یا گردن خود به مدت 1 ساعت تست کنید.

روغن فندق، ماده ای معجزه گر برای موها

روغن فندق ماده ای معجزه گر برای موها بوده که اگر در کنار روغن آرگان استفاده شود، تاثیری دو چندان روی موهایتان دارد. فروشگاه های معتبری چون کاج شاپ به طور معمول عرضه کننده این روغن با کیفیت عالی هستند.

روغن فندق پر از مواد مغذی و مناسب است که هر کدام از آنها می توانند قدمی مثبت برای جلوگیری از ریزش، درخشندگی، پرپشتی موهایتان باشد. نحوه استفاده از روغن فندق برای مو بسیار ساده است کمی از آن را روی کف دستتان بریزید و سپس آن را روی موهایتان مالش دهید ، اجازه دهید روغن 1 ساعت روی موهایتان باقی بماند و در نهایت آن را با آب ولرم آبکشی نمایید.






 
 
اخبار داغ:
فوت دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان در سانحه رانندگی بوکان-سقز
جزییات مرگ دردناک زوج پزشک دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان در بوکان
معمای کلمات راکی رابیت امروز چهارشنبه 24 مرداد 1403 و دریافت دو میلیون سکه رایگان
زمان صدور رأی شکایت پرسپولیس علیه بیرانوند مشخص شد
《علی صادقی و یوسف تیموری》در موزیک ویدئو به «شرط خنده» با صدای《امیر حسین مدرس》
یوری ریبیرو یار جدید پرسپولیس چطور بازیکنی است؟
تراکتور دست بردار پرسپولیس نیست؛ پنجمین خرید از سرخ ها با مشورت بیرانوند
شوک به ستاره استقلال / اندونگ اخراج شد!
خبر واریزی بزرگ برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
ادعای رسانه قطری درباره حمله ایران به اسراییل
کد تپ سواپ چهارشنبه 24 مرداد ماه 1403 + تمامی کدهای تپ سواپ
جواب کد تسک High Paying Micro Task Websites بازی تپ سواپ امشب 23 مرداد و فردا 24 مرداد 1403
حاج سوزنی کیست ؛ نذر حاج آقا سوزنی
کمبو کارت های 5 میلیونی همستر کامبت 24 مرداد
آیا طرح مادران ایران خودرو نیاز به حساب وکالتی دارد؟
زمان واریز مستمری مردادماه مددجویان بهزیستی/ افزایش یک میلیون تومانی مستمری مددجویان
پرداخت یارانه 900 هزار تومانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
آخرین جزییات از متناسب سازی حقوق بازنشستگان/ نامه پزشکیان به مجلس برای همسان سازی حقوق بازنشستگان
ایمان عالمی سرپرست استقلال شد
آخرین خبرها از همسان سازی حقوق بازنشستگان سه شنبه 23 مرداد
مرگ دلخراش دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان در راه مطب
گوگل در حال آزمایش ویژگی های جدیدی در برنامه Files by Google است
دیابتی ها میتوانند خرما بخورند؟ (خرما برای دیابتی ها خطر دارد؟)
اعلام شرایط استخدام فرزندان شهداء و جانبازان 70 درصد

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
همسان سازی حقوق بازنشستگان
همسان سازی حقوق
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
مددجویان بهزیستی
متناسب سازی
علیرضا بیرانوند
تأمین اجتماعی
مستمری مددجویان
شرکت مسافرتی
دکوراسیون ارزان
انجمن جهانی خودروسازان
ساماندهی اتباع
فیلم شناسی
فرانسیس فورد کاپولا
رییس جمهور ونزوئلا
نزول قرآن
سناتور رند پال
مراقبت از سالمند
پرویز هادی
مراسم اسکار
توسعه صادرات غیرنفتی
شورای اسلامی شهر میاندوآب
سنگ نوردی قهرمانی جهان
سفیر عربستان
امضای الکترونیکی
جرارد
تیم ملی ساحل عاج
خان صدر
کمیسیون اجتماعی
تیم های سپاهان
یارانه معیشتی
سانحه رانندگی
مسعود پزشکیان
بازیکنان خارجی پرسپولیس
بازیکنان خارجی استقلال
فسخ قرارداد
دیوان عدالت
عدالت اداری
فرهنگیان بازنشسته
کمیته تعیین وضعیت
سرپرستان خانوار
شکایت پرسپولیس
محمدجواد ظریف
استقلال تهران
میلیون تومانی
میلیارد تومان
ثبت نام خودرو
بازیکن خارجی
لحظه به لحظه
کمیته امداد
توافق نهایی
رییس سازمان
بازنشستگان تأمین اجتماعی
سازمان هدفمندی یارانه ها
مجمع تشخیص مصلحت نظام
رای کمیته تعیین وضعیت
سهمیه بازیکنان خارجی
کمیسیون اجتماعی مجلس
ورزشگاه یادگار امام
وزیر پیشنهادی کشور
هدفمندی یارانه ها
علیرضا بیرانوند،
مجمع تشخیص مصلحت
بازیکن آفریقایی
ناتینگهام فارست
رژیم صهیونیستی
ورزشگاه یادگار
باشگاه استقلال
سازمان بهزیستی
فوتبال استقلال
پزشکان متخصص
اسکندر مومنی
سعید محمدپور
آتش بس در غزه
فوتبال ایران
ایران خودرو
یادگار امام
حجت الاسلام


 

دانلود اهنگ های جدید ایرانی
سرور HP
خوب موزیک
اتاق فرار شیراز
اقامت فرانسه
برنامه کودک
dogedu
فروشگاه اینترنتی پرده دیبامک
بهتا مگ
ثبت شرکت هلدینگ پارسه
ویدیوهای آموزشی هشتم
تور لحظه آخری مشهد
قیمت دستگاه کیوسوئیچ
برقکار شبانه روزی ساختمان
گلسارموزیک
عطاری آنلاین
سرور اچ پی
خرید ممبر تلگرام
رازهای بازار فارکس
هدیه روز پزشک
وکیل ارشاد
بهترین بروکر فارکس
تور لحظه آخری آنتالیا
تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری کیش
تور لحظه آخری تایلند
تور لحظه آخری
بهترین وکیل مهریه و طلاق در تهران
عایق پلیمری
آهنگ 100
تور روسیه
تور مسافرتی
دوره بازاریابی دیجیتال
عمل اسلیو معده
تعمیرات مبل
کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
فروشگاه ساز پادروشاپ
ترندیول
بیت موزیک
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود آهنگ ایرانی
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
خرید بلیط قطار مشهد
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
خرید گجت های خاص
دانلود آهنگ جدید
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.