پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - Thu, 09th May 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,310.15
طلای 18 34,170,000
سکه امامی 413,060,000
بهار ازادی 379,900,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
آیا روغن آرگان برای ریزش مو مؤثر است؟
بروزرسانی: 04:38

آیا روغن آرگان برای ریزش مو مؤثر است؟


ایا روغن ارگان برای ریزش مو مفید است؟

روغن آرگان برای ریزش مو؟ بله! درست است! محصولات زیادی در بازار وجود دارد که کسانی را هدف قرار می‌دهند که به‌دنبال راه‌حلی برای ریزش موهای خود هستند. با این حال، بسیاری از این محصولات مملو از مواد شیمیایی هستند و یافتن چیزی که برای شما هم مؤثر و هم طبیعی باشد می‌تواند چالش بزرگی ایجاد کند. خواص روغن آرگان برای ریزش مو بسیار زیاد است؛ چرا که مملو از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به سلامت و آبرسانی موها کمک می‌کنند.

روغن آرگان مو و پوست سر را مرطوب کرده و از موهای شما در برابر آسیب‌های روزمره محافظت می‌کند. این محصول با کاهش خشکی پوست سر به جلوگیری از ریزش مو و همچنین داشتن موهایی ضخیم‌تر و پرتر کمک می‌کند و به‌طور کلی در صورت استفاده منظم فواید زیادی دارد. بنابراین با توجه به فواید روغن آرگان برای ریزش مو می‌توان گفت استفاده از این روغن نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که شما را از پرداخت هزینه‌های درمانی بیشتر، بی‌نیاز می‌کند؛ از این رو قیمت این روغن در مقایسه با سایر محصولات مراقبت از مو منصفانه است. شما می‌توانید برای خرید این روغن با اطمینان خاطر از کیفیت و خالص بودن آن و اطلاع از قیمت روغن آرگان اصل به وب‌سایت ونتی پیو مراجعه کنید.

ایا روغن ارگان برای ریزش مو مفید است؟

ریزش مو مشکلی رایج است که برای همه ما اتفاق افتاده است؛ اما غالبا موهای جدید در کمترین زمان جای موهای ریخته شده را می‌گیرند. بااین‌حال، همیشه این طور نیست و گاهی اوقات سرعت ریزش مو سریع‌تر از سرعتی است که موهای جدید می‌رویند. بنابراین، علائم طاسی در شما به‌تدریج بروز پیدا می‌کند.

اگر روزانه بیش از 100 تار مو از دست می‌دهید، باید هوشیار باشید؛ زیرا ممکن است که نشانه چیزی جدی‌تر از ریزش عادی روزانه مو باشد. دلایل زیادی می‌تواند پشت ریزش مو باشد. پیدا کردن علت به ما کمک می‌کند تا منبع مشکل را ریشه‌یابی کنیم و یک درمان مناسب برای آن انتخاب کنیم.

روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان بومی مراکش تهیه می‌شود. برای قرن‌ها، عمدتاً به‌عنوان یک محصول پخت‌وپز استفاده می‌شد، اما اخیراً به‌عنوان یک محصول زیبایی و آرایشی برای مراقبت از مو و همچنین پوست بسیار محبوب شده است. بسیاری از برندهای بزرگ از روغن آرگان به‌دلیل مزایای فراوان آن در محصولات خود استفاده می‌کنند و از آن زمان به طلای مایع مشهور است.

احتمالاً می‌دانید که یکی از مهم‌ترین کاربردهای روغن آرگان برای مو حالت‌دهندگی عالی است که به موها نرمی‌ و درخشندگی نیز می‌بخشد. اما هرچه بیشتر در مورد ترکیبات شیمیایی و خواص این روغن تحقیق کنیم، بیشتر متوجه می‌شویم که چگونه روغن آرگان برای ریزش مو مؤثر است. این روغن طلایی با محافظت از مو، فولیکول را تغذیه و از شکستن موها جلوگیری می‌کند. بنابراین به‌طور خلاصه، در صورتی که طرز استفاده از روغن آرگان برای ریزش مو را بدانید، می‌تواند از عواملی که منجر به ریزش مو می‌شود جلوگیری کند.

بهترین روغن آرگان برای ریزش مو کدام است؟

آیا روغن آرگان باعث ریزش مو می‌شود؟

ریزش مو پیچیده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حقیقت ماساژ پوست سر با روغن آرگان به بهبود گردش خون در ناحیه سر کمک می‌کند که یک عامل ضروری برای داشتن موهای سالم و تقویت رشد مو یا جلوگیری از ریزش مو است. اما اگر ریشه مشکل ریزش مو را ندانید و آن را درمان نکنید، افزایش جریان خون به فولیکول‌های مو نیز به تحریک بیشتر آنها کمک کرده که ممکن است ریزش موی شما را بدتر کند!

چگونه روغن آرگان از ریزش مو جلوگیری می‌کند؟

ایا روغن ارگان برای ریزش مو خوبه؟ مطالعات نشان می‌دهد که روغن‌های طبیعی می‌توانند یک برنامه درمانی ملایم و طولانی‌مدت برای تقویت ساقه‌های مو و ترمیم فعال موهای آسیب‌دیده ارائه دهند و در عین حال، پوست سر و فولیکول‌های مو را تمیز کنند. به این معنی که آنها سلامت پوست سر را بهبود می‌بخشند که می‌تواند رشد مو را نیز تقویت کند.

خوب است بدانید روغن آرگان سرشار از ماده‌ای به نام توکوترینول بوده که آنتی‌اکسیدان‌ قوی و عضوی از خانواده ویتامین E است. به عبارت دیگر، روغن آرگان فوق‌العاده غنی از ویتامین E است و بین 60 تا 90 میلی‌گرم از این ماده در هر 100 گرم روغن وجود دارد. در یک مطالعه در سال 2010، محققان اثرات مکمل توکوترینول را بر رشد مو در 38 داوطلب مبتلا به ریزش مو آزمایش کردند. 21 داوطلب هر روز 100 میلی‌گرم توکوترینول مخلوط دریافت کردند و به 17 نفر یک کپسول دارونما داده شد.

آنچه که مطالعه نشان داد این بود که پس از 8 ماه، داوطلبان گروه دریافت کننده مکمل توکوترینول، نرخ رشد 34.5٪ در موها داشتند. گروه دیگر در واقع ریزش 0.1 درصدی موها را تجربه کردند. محققان به این نتیجه رسیدند که این احتمالاً به‌دلیل فعالیت آنتی اکسیدانی توکوترینول‌ها است که باعث کاهش استرس اکسیداتیو در پوست سر می‌شود که معمولاً با آلوپسی مرتبط است.

اساسا…

توکوترینول ← برای رشد مو مفید است

ویتامین E ← برای رشد مو مفید است

روغن آرگان ← مملو از هر دو ← عالی برای رشد مو!

آیا طرز استفاده از روغن آرگان برای ریزش مو می‌دانید؟

خواص روغن آرگان برای ریزش مو

بسیاری از روغن‌های دیگر حاوی توکوترینول و ویتامین E هستند؛ پس چه چیزی باعث می‌شود روغن آرگان برای ریزش مو بسیار خاص باشد؟ پس با ما همراه باشید تا فواید روغن ارگان برای ریزش مو را باهم بررسی کنیم.

1. بهتر از نرم‌کننده موها را مرطوب می‌کند

روغن آرگان یک جایگزین طبیعی عالی برای نرم‌کننده شماست که حالت موهای ضعیف، آسیب‌دیده و شکننده را تقویت می‌کند. روغن آرگان حاوی اسید لینولئیک بالاتری نسبت به روغن نارگیل یا روغن زیتون است و ثابت شده است که روند شانه کردن را بهبود می‌بخشد و موخوره و شکنندگی موها را کاهش می‌دهد.

2. حاوی آنتی‌اکسیدان است

ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی است که با واکنش زنجیره‌ای، تولید بیشتر رادیکال‌های آزاد را متوقف می‌کند. با محافظت از پوست سر در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد (مثلاً در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید)، موهای شما کمتر خشک می‌شوند یا آسیب می‌بینند. شاید به همین دلیل است که زنان مراکشی با وجود آن آفتاب سوزان صحرا، به‌خاطر استفاده از روغن آرگان اصل، موهای زیبایی دارند!

روغن آرگان به‌آرامی پوست سر را لایه‌برداری می‌کند و عارضه‌هایی مانند لکه‌های پوسته پوسته، خشکی، اگزمای پوست سر، درماتیت، پسوریازیس، شوره سر و خارش که می‌توانند در اثر آسیب‌های محیطی ایجاد شوند، درمان می‌کند. این روغن تحریک را کاهش و التهاب ناشی از این عفونت‌ها را تسکین می‌دهد. ویتامین E همچنین یک لایه چربی دوست‌داشتنی برای مو و پوست سر شما فراهم می‌کند؛ لایه‌ای که می‌تواند وز شدگی را کاهش دهد و به جای آن سلامت و براقی موها را تقویت کند.

3. تغذیه موهای آسیب‌دیده یا رنگ شده

اگر موهای رنگ شده دارید یا از درمان‌های حرارتی استفاده می‌کنید، روغن آرگان برای ریزش موهای شما بسیار مفید خواهد بود. این لایه چربی می‌تواند ساقه مو را از خشکی و آسیب نجات دهد و آن را به نوعی احیا کند. خوشبختانه، اسیدهای چرب با زنجیره متوسط روغن آرگان، موها را از آسیب حفظ می‌کند و اگر برای پیشگیری دیر شده باشد، حاوی کراتین مغذی برای بازگرداندن سلامت موهای شماست.

4. از خشکی مو، شکستگی و ریزش مو جلوگیری می‌کند

این اسیدهای چرب ضروری و مواد مغذی، برای به حداقل رساندن آسیب کوتیکول و افزایش سلامت فولیکول مؤثر هستند. بنابراین با تمام خواص مرطوب‌کنندگی، ضد التهابی و مغذی روغن آرگان، پوست سر شما می‌تواند در شرایط عالی بماند. نکته مهم در مورد روغن آرگان این است که می‌تواند با تمام این ویتامین‌ها، به بیرونی‌ترین لایه مو نفوذ کند؛ به این معنی که می‌تواند آن را از درون آبرسانی و از شکستگی جلوگیری ‌کند. بهترین روغن آرگان برای ریزش مو موهای سالم‌تر و ضخیم‌تری برای شما به ارمغان می‌آورد.

خواص روغن آرگان برای ریزش مو

طرز استفاده از روغن آرگان برای ریزش مو

روغن آرگان را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد؛ اما هر طور که آن را استفاده کنید فنل‌های طبیعی آن به سلامت فولیکول‌های موی شما کمک می‌کنند. به علاوه هیچ عارضه جانبی مضری وجود ندارد، بنابراین لازم نیست نگران استفاده از آن به روش نادرست باشید. شاید در ابتدا ظاهری بیش از حد براق و احساس چربی داشته باشید؛ اما اگر این اتفاق افتاد، در دفعات بعد، فقط از روغن کمتری استفاده کنید!

طریقه مصرف روغن آرگان برای ریزش مو به این صورت است که پس از شستن موها، آن‌ها را با حوله خشک کنید تا جایی که هنوز کمی مرطوب باشند؛ سپس چند قطره از روغن آرگان را بین دستان خود بمالید و دست‌ها را روی موهای خود بکشید تا به روغن آغشته شوند. پیچیدن سر در یک حوله (در حالت ایده‌آل گرم) برای کمک به نفوذ روغن به موها به درستی، قبل از آبکشی مفید است.

یک راه دیگر این است که در هر بار استحمام، 2 قطره از روغن آرگان را به مقدار روتینی که از شامپوی همیشگی خود استفاده می‌کنید، بیافزایید. طبق معمول بشویید و آبکشی کنید و هر دو روز یکبار آن را تکرار کنید. برای اینکه به‌طور کامل با طرز استفاده روغن آرگان برای مو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم روی لینک مقاله مربوطه کلیک کنید.

پس به‌طور خلاصه، روش استفاده از روغن ارگان برای ریزش مو را به این دو حالت جمع‌بندی می‌کنیم:

  • قبل از شامپو زدن یک لایه ضخیم از روغن آرگان را به موهای خود بمالید و مطمئن شوید که کل پوست سرتان پوشیده شده است.
  • روغن را از انتها تا ریشه شانه کنید.
  • 5-10 دقیقه صبر کنید.
  • با شامپو بشویید.

و روش دوم که بیشتر به منظور حالت دادن به موها است به این صورت است:

  • مقدار کمی روغن آرگان را روی دستان خود بریزید.
  • دست‌ها را به‌آرامی لای موهای خود بکشید.

نحوه استفاده روغن آرگان برای ریزش مو را اگر به همین 2 شکل بالا استفاده کنید پاسخ لازم را میگیرید و دیگر نیاز به امتحان روش های عجیب و غریب نیست!

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا دید جامعی در مورد خواص روغن آرگان برای ریزش مو به شما ارائه دهیم. ما نمی‌گوییم که روغن آرگان به‌طور معجزه‌آسایی باعث رشد موهای شما و از بین رفتن ریزش آن‌‌ها می‌شود؛ اما تا حدی باعث کنترل ریزش و تقویت موهای شما می‌شود. یکی از بهترین منابع پیشنهادی ما در رابطه با این موضوع صفحه https://www.belgraviacentre.com/blog/can-argan-oil-really-cure-hair-loss است که پیشنهاد می‌کنیم مطالب آن را نیز مطالعه کنید.

در پایان از شما می‌خواهیم اگر تجربه یا سؤالی در مورد استفاده از روغن آرگان برای ریزش مو دارید، با ما و دیگر خوانندگان، در میان بگذارید.






 
اخبار داغ:
استقلال در قائمشهر امتیاز از دست می دهد!
قتل زهره فکور صبور پس از 3 سال افشا شد | رازهای مخوف پرونده خودکشی این بازیگر + ویدیو
صحنه بحث برانگیز روی گل دلیخت به رئال مادرید
گولسیانی با همسر و فرزند شیکش در تمرین پرسپولیس/ عکس
حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان اعلام شد + مبلغ واریز حقوق اردیبهشت 1403
خلاصه بازی رئال مادرید 2 بایرن مونیخ 1 (گزارش اختصاصی)
جدول پرداخت یارانه و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
به همه استقلالی ها پول دادند غیر از این بازیکن؟
شرط جدید مجلس برای حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان + هزینه درمان بازنشستگان رایگان شد
ویدئوی جالب از حرکت یک گربه برای آسیب نزدن به دختر بازیگوش!
ببینید | لحظه ترور مامور موساد در مصر؛ شلیک های مرگبار از فاصله کم کنار خودرو
حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان با شرط جدید مجلس | افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان با تصمیم مجلس اردیبهشت
طراحی بنیادی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان سال به اتمام می رسد
پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
سند امنیت انرژی تصویب شد
برنامه پرواز های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان (20 اردیبهشت 1403)
مجلس عمداً در برنامه هفتم توسعه سهم تامین اجتماعی را نادیده گرفت؟
طلاقِ زوج عاشق ماه عسل بعد پانزده سال :: ایران تحلیل
وقتی کاظم صدیقی دولت ابراهیم رییسی را نصیحت می کند!
یک زن چقدر در شبانه روز به خواب نیاز دارد؟
عوامل خطر زوال عقل زودرس
تلگرام بیزینس؛ معرفی، مزایا و نحوه فعالسازی
ساخت اپل آیدی بدون شماره مجازی! 0 تا 100 رایگان + تصویری
ضرورت بهره گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
رئال مادرید
همسان سازی حقوق بازنشستگان
بازنشستگان تامین اجتماعی
بایرن مونیخ
همسان سازی حقوق
بازیکنان استقلال
افزایش حقوق بازنشستگان
برنامه هفتم توسعه
کاهش اشتها
پیاچنزا
آب زیرزمینی
مارکوس روخو
پاییزه
مشهد با قطار
علی معتبرنیا
کمیته امداد استان قم
توسعه ایران اسلامی
وزن 96 کیلوگرم
فرمان عفو
هفته صنایع دستی
خلال دندان
استوری سردار آزمون
دارالقرآن امام علی (ع)
برنامه های آموزشی
گل های لیگ برتر انگلیس
تکواندو جام فجر
دربی 100
ابراهیم مهقانی
دانشگاه علوم
نانو فناوری
استقلالی ها
محسن فروزان
سازمان تامین اجتماعی
واریز سود سهام عدالت
نمایشگاه بین المللی
هلدینگ خلیج فارس
باشگاه پرسپولیس
قهرمانی استقلال
پتروپالایشگاه
ابراهیم رییسی
میلیون تومانی
استفاده بهینه
مناطق مسکونی
شهید سلیمانی
هزار تومانی
فینال لیگ قهرمانان اروپا
جام ریاست جمهوری امارات
رییس دانشگاه علوم پزشکی
خلاصه بازی رئال مادرید
دانشگاه های علوم پزشکی
معاون ورزشی پرسپولیس
حشمت الله فلاحت پیشه
از بازیکنان استقلال
فینال لیگ قهرمانان
پیشکسوت استقلال
خنثی سازی تحریم
اسطوره استقلال
مرد مورد علاقه
سعید عزت اللهی
برنامه ماه عسل
رئال مادرید در
جلسه هیئت دولت
مستمری بگیران
هواپیمای باری
جامعه کارگری
ستاره برزیلی
رییس دانشگاه
حسین بادامکی
سخنگوی وزارت
ریاست جمهوری
فوتبال ایران
عملکرد مالی
منزل مسکونی
پایگاه خبری
سازمان بورس
بدهی دولت به تامین اجتماعی
رقابت استقلال و پرسپولیس
رئال مادرید بایرن مونیخ


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
دانلود آهنگ ایرانی
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.