مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1391 ساعت 12:172012-05-29سياسي

زیردریایی ایرانی طارق آماده اعزام به آبهای آزاد


دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انسان از عظمت کاری که توسط متخصصان نیروی دریایی ارتش انجام شده است لذت می برد و ما می بینیم که در سال تولید ملی، - حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت این متخصصان و جوانان، امروز زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران طارق آماده اعزام به آبهای آزاد است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت متخصصان جوانان، امروز زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران طارق آماده اعزام به آبهای آزاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش مراسم خاتمه تعمیرات و به آب اندازی زیردریایی فوق سنگین طارق با بیان اینکه معدود کشورهایی در دنیا هستند که توانایی تعمیرات اساسی و نیمه اساسی زیردریایی ها را دارند اظهار داشت: انسان از عظمت کاری که توسط متخصصان نیروی دریایی ارتش انجام شده است لذت می برد و ما می بینیم که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تلاش و همت این متخصصان و جوانان، امروز زیر دریایی جمهوری اسلامی ایران طارق آماده اعزام به آبهای آزاد است.

وی اضافه کرد: متخصصان و جوانان نیروی دریایی ارتش در جنگ با فولاد و آهن توانستند در کمترین زمان و در راستای اجرای فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در سال 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی ایرانی طارق آماده اعزام به آبهای آزاد

زیردریایی ایرانی طارق آماده اعزام به آبهای آزاد