مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1391 ساعت 08:562012-04-30سياسي

بهترین فیلم کمدی دههه ی اخیر سینمای ایران معرفی می شود


28 بهترین فیلم کمدی از میان محصولات تولیدات سال های 80 تا 90 در جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران در بخشی با عنوان "خاطره یاس ها" انتخاب ومعرفی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران با اعلام این خبرافزود: این جشنواره به منظور قدردانی از آثار برتر تولید شده در این ژانر طی سال های 80 تا 90 بر آن است که بهترین فیلم کمدی را انتخاب نماید.

انتخاب بهترین اثر مضمونی در بخش "خاطره یاس ها" از جمله بخش های این رویداد بین المللی در نظر گرفت شده است.

بر پایه این خبر برای داوری بخش خاطره یاس ها قرار است هیاتی مشتمل بر5 یا 7 نفر از هنرمندان، کارشناسان فرهنگی و صاحب نظران سینمایی کشور،آثار عرضه شده طی ده سال گذشته (1380-1390) را با رویکردهای جشنواره مورد قضاوت قرار دهند و جوایز خود را به تهیه کننده و کارگردان به طور مشترک اهدا نمایند.

ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران در واکنش به تقاضای جمعی از فیلمسازان و هنرمندان در این بخش، تعداد جوایزاین بخش را افزایش داده است.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران از 28 خرداد تا 2 تیر به همت موسسه رسانه های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فیلم کمدی دههه ی اخیر سینمای ایران معرفی می شود

بهترین فیلم کمدی دههه ی اخیر سینمای ایران معرفی می شود