مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-07سياسي

خیاطیان: حلقه های میانی، حد واسط حاکمیت و مردم هستند


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری تاکید کرد: تشکیلات حلقه های میانی، حد واسط حاکمیت و مردم هستند و به کمک آن ها می توان بسیاری از مسائل مبتلا به کشور را حل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، همایش دو روزه حلقه های میانی، پیشران حکمرانی مردمی   به همت مرکز بررسی های استراتژیک و با حضور بیش از 400 نفر از نخبگان و برگزیدگان حلقه های میانی سراسر کشور برگزار شد.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در این همایش با بیان اینکه هنوز به مفاهیم تئوریک و محتوای دقیقی در زمینه حلقه های میانی و نقش آن هادر عرصه حکمرانی نرسیده ایم، گفت: ما در مرکز بررسی های استراتژیک الگوسازی و مفهوم سازی در حلقه های میانی را با همفکری با حلقه های پیشران مردمی دنبال می کنیم و در این زمینه نیز کارگروهی از یک سال گذشته در مرکز تشکیل شده و این مهم را دنبال می کند.

خیاطیان در پایان سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون الگویی که موجب حل مسائل و سازماندهی آن با بهره گیری از حلقه های مردمی باشد در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: ما در مرکز بررسی های استراتژیک این آمادگی را داریم در مفهوم سازی، محتواسازی و الگوسازی در زمینه موضوع حلقه های میانی کمک کنیم و به راهبردی مشخص در این زمینه دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیاطیان: حلقه های میانی، حد واسط حاکمیت و مردم هستند

خیاطیان: حلقه های میانی، حد واسط حاکمیت و مردم هستند