مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-07بين الملل

عدم خروج دولت بعدی آمریکا از برجام را تضمین نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات رفع تحریم ها در گفتگو با رادیو «ان پی آر» درباره تضمین این کشور برای عدم خروج دوباره از توافق احتمالی گفت: - نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت وگویی اعلام کرد که دولت کنونی این کشور نمی تواند رفتار رییس جمهور بعدی آمریکا را کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رابرت مالی ، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات رفع تحریم ها در گفتگو با رادیو ان پی آر درباره تضمین این کشور برای عدم خروج دوباره از توافق احتمالی گفت: ما نمی توانیم رفتار رییس جمهور بعدی آمریکا را کنترل کنیم.

وی دراین باره مدعی شد: از همان روز اول آغاز گفتگو های غیرمستقیم در مارس 2021، ما به آن ها (ایران) گفتیم که نمی توانیم آنچه که رییس جمهوری بعدی انجام می دهد، را کنترل کنیم…توافق این بود، بنابراین اگر این چیزی است که ایران بر آن اصرار دارد، گفتگو فایده ای ندارد.

رابرت مالی در ادامه سیاست دولت این کشور برای مقصرجلوه دادن ایران در به نتیجه رسیدن توافق مدعی شد: در ماه مارس توافقی روی میز بود… و همه طرف های برجام با آن موافق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم خروج دولت بعدی آمریکا از برجام را تضمین نمی کنیم

عدم خروج دولت بعدی آمریکا از برجام را تضمین نمی کنیم