مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 17:372022-10-07سياسي

پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند


امام جمعه سمیرم با بیان اینکه ذات نیروهای انتظامی برخورد با اراذل و اوباش است و پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند؛ گفت: ذات کار پلیس برخورد با مجرم است که اگر نباشد بی نظمی در کشور اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه سمیرم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اصل و فرع اتفاقات اخیر را از هم جدا کردند و فرمودند، دشمنان از ایران ترس دارند و می خواهند ضربه بزنند و در پشت پرده این حوادث آمریکایی ها و رژیم غاصب صهیونیستی دست دارند اما خط قرمز نظام امنیت و زندگی و خانواده مردم است و هیچ جای مسامحه ای نیست.

وی با بیان اینکه در ناآرامی های اخیر برخی از خواص موضع گرفتند و کلام شان متناسب با عملشان نبود، افزود: تلاش زیادی برای ناامنی کشور به سرکردگی غرب و آمریکا به وجود آمد به این تصور که ایران را از پای در می آوریم ولی با یک حقیقتی مواجه شدند که ایران قوی بار دیگر خودش را در مقابل آن ها نشان داد و درس دیگری از ملت ایران گرفتند.

مولازاده تصریح کرد: همزمان درس دیگری به تروریست های تجزیه طلب داده شد و با رصدی که نیروها داشتند به موقع اقدامات خوب و موفقیت آمیزی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند

پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند