مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 17:172022-10-07سياسي

نگاهی به جایگاه زنان در جمهوری اسلامی


پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان در فضای پاک جامعه اسلامی به موقعیت هایی دست پیدا کردند که در طول تاریخ چنین موقعیتی برای آنان فراهم نشده بود.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت ـ نصرالله شفیعی: همه می دانیم زنان بخش مهمی از جامعه هستند که در پیشرفت یا عقب ماندگی جوامع انسانی نقش آفرین هستند.

استعمارگران و آن ها که زندگی خود را مدیون استثمار دیگران می دانند تمام تلاش خود را برای سوءاستفاده از زنان به کار می گیرند.

گاه این سوء استفاده از طریق بهره گیری از جذابیت های جنسی آنان است و گاه با استفاده برده وار از نیروی کار ارزان آن ها است.

جالب این است که همین قدرتمندان سوء استفاده گر برای بهره کشی هر چه بیشتر از زنان شعار دفاع از حقوق زنان را نیز سر می دهند.

با تبلیغ برهنگی زنان و تبدیل آن ها به کالای جنسی شعار آزادی زنان را سر می دهند و با پرداخت حداقل حقوق به نیروی کار زنان شعار دفاع از حضور زن در عرصه فعالیت های اجتماعی و برابری با مردان سر می هند.

این در حالی است که محصول رفتار آنان نتیجه ای جز بردگی زن در عرصه جنسی و جسمی نداشته است.

امروز بسیاری از زنان غربی که در دام شعارهای به ظاهر زیبای این مدعیان حقوق بشر قرار گرفته اند، احساس می کنند در بدترین شرایط بردگی و تبعیض و بی عدالتی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به جایگاه زنان در جمهوری اسلامی

نگاهی به جایگاه زنان در جمهوری اسلامی