مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-07اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز مسدود شد


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است اما در برخی مناطق این محور با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه از ساعت 13 محور هراز از جنوب به شمال مسدود شده، گفت: محور هراز از رودهن به سمت شمال و از آب اسک به سمت رودهن و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل حجم بالای بازگشت مسافران سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

وی با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان قبل از آغاز بازگشت از سفر وضعیت راه ها را از طریق سامانه 141 اطلاعات راه ها پیگیری کرده و سپس وارد محورها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز مسدود شد

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی پایتخت/ هراز مسدود شد