مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-07اجتماعي

از جا «کنده شدن» سخت دانش آموزان و حاضر شدن برای رفتن به مدرسه/ راهکار چیست؟


برای کلاس های اول تا سوم ابتدایی نیز می توان بیشتر فعالیت هایی نظیر نقاشی و خمیر بازی که هیجان انگیز است را در نظر گرفت تا بچه ها کم کم نسبت به درس و مدرسه رغبت پیدا کنند.

- از جا کنده شدن سخت دانش آموزان و حاضر شدن برای رفتن به مدرسه/ راهکار چیست؟ برای کلاس های اول تا سوم ابتدایی نیز می توان بیشتر فعالیت هایی نظیر نقاشی و خمیر بازی که هیجان انگیز است را در نظر گرفت تا بچه ها کم کم نسبت به درس و مدرسه رغبت پیدا کنند.

یک روانشناس با اشاره به آغاز آموزش های حضوری و سختی بیدار شدن در صبح زود برای برخی دانش آموزان، گفت: برخی دانش آموزان صبح ها به سختی از جا بلند شده و برای رفتن به مدرسه حاضر می شوند.

از طرفی والدین نیز خیلی حوصله بچه ها را در صبح اول وقت ندارند و این امر خود منجر به بی رغبتی دانش آموزان برای رفتن به مدرسه می شود.

گوهر یسنا انزانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز آموزش های حضوری و با تاکید بر لزوم حفظ آرامش درون خانواده ها و تاثیر آن بر تمرکز دانش آموزان برای تحصیل، اظهار کرد: برخی دانش آموزان صبح ها به سختی برای رفتن به مدرسه حاضر می شوند و پس از بیدار شدن نیز با والدین بی حوصله ای مواجهند که دائما تذکر می دهند؛ مدرسه ات دیر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جا «کنده شدن» سخت دانش آموزان و حاضر شدن برای رفتن به مدرسه/ راهکار چیست؟

از جا «کنده شدن» سخت دانش آموزان و حاضر شدن برای رفتن به مدرسه/ راهکار چیست؟