مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-07دانش

تامین 6 اتوبوس برای دانشگاه کوثر بجنورد


رییس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد با اشاره به اینکه 15 دستگاه اتوبوس به صورت مشترک برای جابجایی دانشجویان کوثر و دانشگاه بجنورد در نظر گرفته شود، - محبوبه معین مقدس، رییس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر دومین دانشگاه ویژه بانوان در کشور است، اظهار کرد: این دانشگاه در حال حاضر سه هزار و 500 دانشجو دارد، که 60 درصد آنها غیربومی هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با هدف توانمندسازی بانوان ایران در حوزه های مختلف فعالیت دارد، گفت: در سال های گذشته باتوجه به اجرای طرح آمایش آموزش عالی حوزه فعالیت دانشگاه به علوم انسانی محدود شد اما در ادامه محدودیت پذیرش دانشجو در رشته های فنی و مهندسی متوقف و اجازه توسعه رشته های علوم پایه گرفته شد.

رییس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد افزود: بعد از پیگیری های مداوم، حوزه فعالیت دانشگاه به رسالت اصلی برگشت داده شد و رشته های فنی و مهندسی اجرایی و در سال تحصیلی جاری پذیرش دانشجو انجام می شود.

معین مقدس یکی از دغدغه های دانشگاه را تامین فضای مناسب برای استقرار با امکانات و استانداردهای لازم خواند و گفت: براین اساس اقداماتی برای جابجایی دانشگاه به سایت جدید انجام شد که قبل از انتهای سال گذشته قرارداد فضا منعقد و فضا تحویل دانشگاه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 6 اتوبوس برای دانشگاه کوثر بجنورد

تامین 6 اتوبوس برای دانشگاه کوثر بجنورد