مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:422022-10-06سياسي

اینجا سورتمه سواری در ارتفاع را تجربه کنید/بفرمایید جاده سلامتی!


این هفته که پاییز دلبری هایش را شروع کرده، ما خانوادگی عزم رفتن به جاده سلامتی توچال را کردیم و خود را به نیمروزی پر از آرامش دعوت.

- گروه زندگی- سمیه دهقان زاده: چند وقتی است پاییز با همه دلبری اش سر رسیده و همزمان بچه ها هم بعد از  دو سال قرنطینه و کرونا، بالاخره چشم شان به مدرسه باز شده و  خانه ما هم با دو  بچه مدرسه ای حال و هوایش دیدنی است.

اما پاییز و مدرسه و هر اتفاق دیگری دلیل نمی شود ما آخر هفته و گشت و گذارمان را ترک کنیم به خصوص که چند روزی است پدربزرگ و مادربزرگ بچه ها  مهمانمان هستند و من و همسرم دل توی دلمان نیست یک گردش دسته جمعی برویم.

دارم فکر می کنم کجا برویم که هم خوش بگذرد و هم مادربزرگ و پدربزرگ خیلی اذیت نشوند یکدفعه مامان مامان گفتن دخترم، من را از فکرهایم پرت می کند در آشپزخانه و بساط شام.

دخترم می پرسد مامان جون این آخر هفته بریم یه جایی، عزیز و آقاجونم ببریم؟می گویم: آره عزیزم چرا که نه، خودمم به فکرش بودم.

حالا بذار شام بخوریم، وقت شام در موردش رای می گیریم.

  یک ناهار خانگی مهمان مردان خانواده سر سفره شام، همه دور هم نشسته ایم، همسرم انگار فکرم را خوانده باشد می گوید: خب خانوم، فردا کجا بریم هم خدا رو خوش بیاد هم بنده های خدا که ما باشیم؟ جواب می دهم: فکر کردم شاید بد نباشه بریم باغ وحش ارم، هم فاله هم تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا سورتمه سواری در ارتفاع را تجربه کنید/بفرمایید جاده سلامتی!

اینجا سورتمه سواری در ارتفاع را تجربه کنید/بفرمایید جاده سلامتی!