مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:422022-10-06سياسي

فرهنگ؛ زیربنای تعاملات میان کشورها و ملت ها است/ خواهرخواندگی تبریز و خجند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ظفر محمدی ، رایزن سفارت جمهوری تاجیکستان در ایران امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه هنر اسلامی تبریز اظهار داشت: امروز و فردا شاهد برگزاری ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت روزهای فرهنگی تاجیکستان در ایران هستیم و تعدادی از هنرمندان تاجیکی فعال در رشته های مختلف به شهر تبریز سفر کرده اند.

وی با اشاره به این که تبادلات فرهنگی و تعامل میان هنرمندان دو کشور ایران و تاجیکستان در تحکیم روابط دولت ها و ملت ها بسیار اثرگذار است، خاطرنشان کرد: هیات فرهنگی تاجیکستان طی امروز و فردا با حضور در شهرهای تبریز و شیراز؛ ضمن دیدار با هنرمندان این دو شهر؛ برنامه های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

محمدی با اشاره  به خواهرخواندگی شهرهای تبریز از ایران و خجند  از تاجیکستان، یادآور شد: پیش از این هفته فرهنگی تبریز در پایتخت تاجیسکتان شهر دوشنبه برگزار شده است و شاهد حضور جمعی از هنرمندان تبریزی در شهرهای مختلف تاجیکستان بوده ایم، این بار تعدادی از هنرمندان تاجیکی در ایران حضور یافته اند تا شاهد گسترش بیش از پیش ارتباطات فرهنگی میان دو کشور در سطوح مختلف باشیم.

رایزن سفارت جمهوری تاجیکستان در ایران با تأکید بر این که فرهنگ؛ زیربنا و اساس دیگر تعاملات میان کشورها و ملت هاست، گفت: علاقه مند به برپایی نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ؛ زیربنای تعاملات میان کشورها و ملت ها است/ خواهرخواندگی تبریز و خجند

فرهنگ؛ زیربنای تعاملات میان کشورها و ملت ها است/ خواهرخواندگی تبریز و خجند