مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 01:422022-10-06سياسي

حفظ حریم نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت هفته نیروی انتطامی در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: هفته بوده تا همه مردم و مسئولان قدردان زحمات این عزیزان در حفظ نظم، انظباط، امنیت و آسایش جامعه باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دشمن در روزهای گذشته با توطئه های خود اتفاقات تلخی را در کشور رقم زده که به واسطه آن نیروی انتطامی در کف خیابان ها مورد اذیت و آزار افراد گمارده شده توسط دشمن شدند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اگر امروز فرزندان ما تحصیل می کنند، والدین دارای شغل بوده و به فعالیت می پردازند و یا مسئولان در جایگاه مسئولیت خود قرار دارند به واسطه تلاش های نیروی انتظامی بوده که همه ما اسوده خاطر در کشور زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد حفظ حریم نیروی انتظامی باید در جامعه فرهنگ سازی شود و ما مدیون تلاش های انها هستیم.

ترابی با اشاره به فرارسیدن ای داریم در هفته وحدت می بایست به سواد تقریب توجه بیشتری شود تا بتوانیم تقریب و همدلی را در دلها کاشته و در جامعه استوار کنیم.

امام جمعه گنبدکاووس ابراز کرد: در این هفته ارتباطات اجتماعی و خانوادگی بین مردم خوب شیعه و سنی بیشتر شود تا ضمن رفاقت و مودت بیشتر ریشه های تقریب را در جامعه عمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حریم نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی شود

حفظ حریم نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی شود