مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 23:422022-10-05سياسي

نقش موثر نیروهای بسیجی و سپاه در کنترل شیوع کرونا


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه، نقش نیروهای بسیجی و سپاهی در کنترل شیوع کرونا را بسیار موثر دانست و گفت: نیروهای بسیجی و سپاه کرونا در کشور و گیلان با حضور گردانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی و با کمک کادر زحمکتش درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار احمد اخوان امروز در دیدار با فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، وحدت بسیج و ارتش به وجود آماده بود.

وی با اشاره به نقش مهم فتح خرمشهر در پیشروی جمهوری در دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بود و در هنگام فتح خرمشهر 14 هزار نیروی جنگنده ارتش بعث در این شهر وجود داشتند که 11 هزار نفر اسیر شدند.

  فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با اشاره به تردیدهای موجود در خصوص ورود نیروهای نظامی ایران به شهر خرمشهر افزود: در عملیات بیت المقدس در خصوص ورود نیروهای نظامی به شهر خرمشهر تردیدهایی وجود داشت چراکه تنها 700 نفر رزمنده بودیم و در مقابل زحمکتش درمان، کنترل کردند.

به گفته فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه، ارائه خدمات عالی بهداشتی و درمانی به مردم باید به اولویت مسؤولان و متولیان امر مبدل شود در غیر این صورت آرامش کامل به جامعه منتقل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر نیروهای بسیجی و سپاه در کنترل شیوع کرونا

نقش موثر نیروهای بسیجی و سپاه در کنترل شیوع کرونا