مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-05سياسي

مهدویت آغاز دوباره انسانیت است


واژه مهدویت در طول تاریخ تشییع با هدایت و رستگاری جامعه عجین شده است و مهدویت آغاز دوباره انسانیت است.

- مجتبی ناصری بازیاری یک فعال حوزه مهدویت در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هدایت از شروع تاریخ انسان آغاز شد و پیامبران میدان دار هدایت در همه عرصه بوده اند و با جهد و تلاش خود توانستند آدمی را در مسیر تعالی قرار دهند.

وی عنوان کرد: در هدایت، مسیر مستقیم معنا پیدا می کند یعنی انسان در مسیری گام می نهد که به تعبیر قرآن سوره حمد اهدنا صراط مستقیم است.

ناصری با بیان این که با توجه به آیات و روایات تا انسان وجود دارد نیاز به هدایت نیز وجود دارد و این هدایت باید برگرفته  از سرچشمه ذات الهی باشد تا بتوانند در مسیر مستقیم قرار گیرد، افزود: نیاز به امام برای هدایت بشر یک نیاز ضروری است و باید امام باشد تا پهنای گیتی در مسیر خود قرار گیرد و هدایت با عدالت عجین گردد.

این فعال حوزه مهدویت ادامه داد: نیاز ما به امام زمان عج در دو جهت است نخست اینکه هدایت بسوی شاهراه اصلی خود باز گردد و دوم اینکه عدالت که خواست پیامبران و ائمه اطهار است، تحقق یابد.

وی گفت: در نتیجه این دو امر مهم به عبارتی هدایت و عدالت با وجود منجی عالم بشریت برای انسان محقق می شود و دنیا در مسیر واقعی خود حرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدویت آغاز دوباره انسانیت است

مهدویت آغاز دوباره انسانیت است