مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-05اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: کلاس درس در تمام استان ها به صورت حضوری برگزار می شود


وزیر آموزش و پرورش از برگزاری کلاس های درس در تمام استان ها به صورت حضوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، برای حکمرانی شایسته باید آموزش ببینند و بر اساس تکلیفی که در قانون وجود دارد این موضوع صرفا باید از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد.

وی افزود: دانشگاه های فرهنگیان از نظر زیرساختی، روش و برنامه ریزی به ویژه ارزش یابی باید مجهز باشند، در استان قزوین نیز باید به زیرساخت ها توجه شود چرا که در برخی شهرستان های جدید به دلیل مهاجرت ها با کمبودهایی مواجه هستند و فضاهای فرسوده باید نوسازی شوند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به آغاز اجرای سند تحول بنیادین با رویکرد مدرسه ای، اظهار کرد: در حال تدوین الگوی مدرسه ای هستیم و 1700 نفر رهیار تحول آموزش دیده اند که مرحله اول انجام شده و مرحله دوم آموزش آن ها شروع می شود.

نوری بیان کرد: برای 17 دانش آموز، 17 معلم در نظر گرفته ایم و در کشور 200 مدرسه ابتدایی این گونه داریم، در دوره متوسطه بعضا تعداد دانش آموزان به حد نصاب نمی رسد  که به مدارس شبانه روزی منتقل می شوند و یا وسیله ایاب و ذهاب برای آنان لحاظ و تامین می شود.

وی برگزاری کلاس های درس را در تمام استان ها حضوری عنوان کرد و افزود: دشمن با توجه به رشد و پیشرفت علمی کشور به دنبال این است که از حضور موثر دانش آموزان و دانشجویان در کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: کلاس درس در تمام استان ها به صورت حضوری برگزار می شود

وزیر آموزش و پرورش: کلاس درس در تمام استان ها به صورت حضوری برگزار می شود