مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-05سياسي

بیشتر بازداشت شدگان خراسان رضوی 14 تا 18 هستند


بیشتر بازداشت شدگان حوادث اخیر کشور در این استان افراد 14 تا 18 سال هستند که پیگیریم تا با یک رأفت خاص مورد بخشش قرار گیرند که پرونده ای برای این افراد ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، هاجر چنارانی درباره سخنان رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه باید بین افرادی که بی گناه و یا کم گناه هستند و در اعتراضات اخیر دستگیر و بازداشت شده اند با سایر افراد تفکیک قائل شد، گفت: ما در مجمع نمایندگان خراسان رضوی یک جلسه ای را با رییس کل دادگستری استان، دادستان محترم و معاونان ایشان در خصوص حوادث اخیر برگزار کردیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به این که بیشتر گروه های سنی ما از 14 تا 18 سال بودند و واقعا این افراد شرایط تحصیل، کار و دانشگاه را دارند قرار شد یک رأفت خاصی برای این دوستان در نظر بگیرند که صرفا فقط یک تعهد باشد؛ یعنی صد در صد دوستان قوه قضاییه این را رصد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مواردی که بی گناه و تا حدودی گناه کار بودند که هیچ، موارد دیگر هم قرار شد یکسری از کلاس ها و آموزش های دیگر گذاشته شود، یعنی تا جایی که امکان دارد برای این عزیزان پرونده ایجاد نشود.

چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر بازداشت شدگان خراسان رضوی 14 تا 18 هستند

بیشتر بازداشت شدگان خراسان رضوی 14 تا 18 هستند