مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-05سياسي

انتقال مجروحان حادثه تروریستی افغانستان به ایران برای درمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور ایران در امور افغانستان با اعلام اینکه یک هواپیما حاوی اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از سوی جمهوری اسلامی به کابل ارسال شده است، - نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از انتقال مجروحان حادثه تروریستی اخیر کابل به ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور ایران در امور افغانستان با اعلام اینکه یک هواپیما حاوی اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از سوی جمهوری اسلامی به کابل ارسال شده است، از انتقال مجروحان حادثه تروریستی جمعه گذشته به ایران خبر داد.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ضمن اعلام همبستگی با خانواده های داغ دیده، بر اساس اصول اسلامی و انسانی و اشتراکات فرهنگی همواره در کنار مردم افغانستان بوده و خواهد بود.

نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان پیش از این نیز در تماس تلفنی با مقامات وزارت بهداشت هیئت حاکمه سرپرستی افغانستان ضمن محکومیت اقدامات تروریستی غرب کابل گفته بود، ایران آماده کمک به مردم افغانستان است.

انفجار انتحاری صبح جمعه (9 مهر ماه) در مرکز آموزشی کاج واقع در غرب کابل دانش آموزان را هدف قرار داد که دست کم تاکنون 53 نفر شهید و 110 تن دیگر زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مجروحان حادثه تروریستی افغانستان به ایران برای درمان

انتقال مجروحان حادثه تروریستی افغانستان به ایران برای درمان