مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-05سياسي

تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه که به منظور رایزنی های سیاسی دوجانبه با مقامات مجارستانی به بوداپست سفر کرده است، - معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است که سرمایه بزرگی برای انسان محور کردن روابط جهانی بر پایه چندجانبه گرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه که به منظور رایزنی های سیاسی دوجانبه با مقامات مجارستانی به بوداپست سفر کرده است، با تعدادی از اساتید دانشگاه و ایران شناسان دانشگاه بوداپست دیدار و تبادل نظر کرد.

در این دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان با تقدیر از تلاش ایران شناسان مجارستانی در بسط و گسترش زبان فارسی و فرهنگ ایرانی در این کشور، تصریح کرد: تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است که سرمایه بزرگی برای انسان محور کردن روابط جهانی بر پایه چندجانبه گرایی است.

باقری با اشاره به ناکارآمدی الگو های قدرت محور برای ایجاد نظام باثبات و پایدار بین المللی و تاکید بر انسان محوری در تمدن ایران اسلامی، اظهار داشت: انسان، اخلاق، پیشرفت و معنویت بن مایه های تمدن ایران اسلامی هستند که زبان مشترک و قابل درک همه ملت ها است و نیاز به ترجمه برای هیچ قوم و ملتی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است

تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است