مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-05سياسي

وزیر آموزش و پرورش: دشمن «دانش آموزان» را هدف قرار داده است


پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و تعطیلی کلاس های درس، مدارس حضوری شدند و به دنبال آن دشمن تمام توان خود را برای هدف قرار دادن آموزش و پرورش و دانش آموزان پای کار آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جریان سفر خود به استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

نوری در این دیدار اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا و تعطیلی کلاس های درس، مدارس حضوری شدند و به دنبال آن دشمن تمام توان خود را برای هدف قرار دادن آموزش و پرورش و دانش آموزان پای کار آورده است.

وی افزود: عدم دستیابی ایران اسلامی به قله های پیشرفت از جمله اهداف شوم دشمنان این مرز و بوم است که برای تحقق آن برنامه های بسیاری طرح ریزی و در حال انجام می باشد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: علما و بزرگان و حتی دشمنان همواره به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته اند چرا که این مجموعه در پرورش نسل های آینده و پیشرفت کشورها از نقش بسیار مهمی برخوردار است، بر این اساس نیز وزارت آموزش و پرورش با تلاش نیروهای دلسوز خود در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان کشورمان گام برمی دارد.

نوری تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش سند 2030 را در مدارس اجرا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: دشمن «دانش آموزان» را هدف قرار داده است

وزیر آموزش و پرورش: دشمن «دانش آموزان» را هدف قرار داده است