مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-05سياسي

سید حسین مومنی: بدخواهان آرزوی حذف «الله» از پرچم ایران را به گور می برند


یک استاد حوزه علمیه با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان می خواهند مملکت را از شیعه بودن خارج کنند؛ کردستان و سیستان جزء ایران است و کسی غلط می کند که بخواهد از تجزیه طلبی سخن بگوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید حسین مومنی صبح امروز چهارشنبه 13 مهرماه در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: برخی سال ها در حوزه درس می خوانند اما یک بار به دنبال این نیستند که سربازی ایشان را امام زمان(عج) امضا کنند.

وی با اشاره به شهادت شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت در قم بیان کرد: سربازی این شهید والامقام در نخستین سال ورود به حوزه علمیه به امضای امام عصر(عج) رسید.

 لازمه تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است استاد حوزه علمیه با اشاره به سلوک توصیه شده از سوی امام زمان(عج) به ابن بابویه بیان کرد: تقوا پیشه کردن از جمله این توصیه هاست که لازمه تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است و هرکس که لباس تقوا را به تن کرد، زیبا می شود.

وی با اشاره به فتنه اخیر بیان کرد: مملکت ما، مملکت حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و امام زمان(عج) است چرا که در هیچ کجای کره زمین مانند ایران بیرق امام حسین(ع) برافراشته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسین مومنی: بدخواهان آرزوی حذف «الله» از پرچم ایران را به گور می برند

سید حسین مومنی: بدخواهان آرزوی حذف «الله» از پرچم ایران را به گور می برند