مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-05سياسي

2 وقف جدید در خراسان شمالی ثبت شد


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: 2 وقف جدید به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در دهه وقف امسال (2 تا 11 مهرماه جاری) در استان به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان شمالی، حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اعلام ثبت 2 وقف جدید در استان، اظهار کرد: وقف یک هزار متر مربع زمین به نیت ساخت موکب به زائران پیاده حرم امام رضا (ع) در خروجی شهرستان فاروج به ارزش 5 میلیارد ریال ثبت شد.

وی گفت: زمینی دیگر به مساحت پنج هزار متر مربع در شهرستان فاروج به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با نیت فعالیت آموزشی و فرهنگی حوزه های قرآنی از دیگر وقف های شاخص و ثبت شده در استان است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در ادامه به شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(ع) اشاره کرد و افزود: به همین منظور برنامه هایی در بقعه های شاخص استان برگزار خواهد شد که از جمله آن طرح قرار دوازدهم است.

وی عنوان کرد: در این طرح، ارایه کمک های معیشتی، توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم میان افراد نیازمند، تهیه پوشاک و وسایل کمک آموزشی برای جامعه هدف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 وقف جدید در خراسان شمالی ثبت شد

2 وقف جدید در خراسان شمالی ثبت شد