مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-05سياسي

سخنی با فرماندار جدید سراب


به هرحال سکاندار اجرایی شهرستان سراب اینک در شرایطی وارد سراب می شود که مطالبات انباشته شده ای از طرف شهروندان وجود دارد که امیدوارند تا با تدبیر و هدایت بالاترین مقام اجرایی شهرستان بخش هایی از آنها تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، در یک تغییر در بالاترین مقام اجرایی شهرستان که روالی معمول و طبیعی محسوب می شود حسن یحیوی فرماندار سراب پس از 27 ماه خدمت در کسوت فرمانداری سراب جای خود را به علی جهانی داد که آنگونه که شنیده شده با توجه به سوابق کاری از روحیه بالای جهادی و اعتقادی برخوردار بوده و با توجه به صحبت های وی در این چند روز به نظر می رسد دارای برنامه مشخص و راهبردی برای توسعه منطقه بوده و از ارتباطات و تعامل سازنده ای برخوردار است.

در این میان نقش برجسته و ویژه استانداران و فرمانداران در تحقق شعارها و پیاده کردن سیاست های اتخاذ شده حاکمیت، در میدان عمل و عملیاتی کردن برنامه های قوه مجریه برکسی پوشیده نیست.

جهانی در حالی  وارد سراب می شود که این شهر با قدمتی کهن و برخوردار از مواهب خدادادی و از همه مهمتر سرمایه های انسانی در قافله توسعه و تعالی  به حق خود نرسیده اگرچه نمی توان منکر پیشرفت ها و تلاش های مضاعف برای رشد و عمران و آبادانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با فرماندار جدید سراب

سخنی با فرماندار جدید سراب