مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 08:322022-10-05سياسي

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پنجمین یادواره 565 شهید ارتش با محوریت شهدای نیروی دریایی و دیگر مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

علی اکبر خوش گفتارمقدم رییس ستاد کنگره ملی 6090 شهید استان قم در این جلسه، طی سخنانی بیان کرد: ما باید به تقویت ارتش و نیروی نظامی بپردازیم تا بتوانیم برابر دشمنان امت اسلام ایستادگی کنیم.

وی افزود: این تقویت و ایستادگی دربرابر دشمن هزینه های مختلفی دارد که مهم ترین آن از دست دادن جوانانی است که با شجاعت و رشادت خود در صحنه های نبرد به شهادت رسیدند.

خوش گفتار مقدم گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای دفاع مقدس پای کار بود و طی نبردهای مختلف توانست آسیب های مهمی به دشمن وارد و برابر تهاجم ظالمانه عراقی ها ایستادگی کند.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش ایران با قدرت در جهان می درخشد و دشمن از این توانایی افسران نیروی دریایی ارتش خشمگین شده است و به دنبال این است که از راه های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

خوش گفتار مقدم عنوان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی امروز به این نتیجه رسیده اند که باید اتحاد بین مردم ایران را از بین ببرند، اما ملت ایران با آگاهی دربرابر نقشه شوم دشمنان ایستادگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است

دشمن از اتحاد ملت ایران هراسان است