مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 07:422022-10-05سياسي

بررسی مسئله شهود اجاره ای/ شهادت دروغ در دادگاه جرم تلقی می شود+ فیلم


محمد مهاجری وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با ارزش شهادت نزد دادگاه به عنوان دلیل گفت: اخیرا شهود اجاره ای و یا شهادت دروغین گسترش یافته وافراد برای حضور در جلسه دادگاه و ادای شهادت خود مبالغی میان 500 هزارتا .

- بررسی مسئله شهود اجاره ای/ شهادت دروغ در دادگاه جرم تلقی می شود+ فیلم وکیل پایه یک دادگستری گفت: به موجب قانون مجازات اسلامی ماده 650 بخش پنجم تعزیرات شهادت دروغ و شهادت کذب یک جرم است.

محمد مهاجری وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با ارزش شهادت نزد دادگاه به عنوان دلیل گفت: اخیرا شهود اجاره ای و یا شهادت دروغین گسترش یافته وافراد برای حضور در جلسه دادگاه و ادای شهادت خود مبالغی میان 500 هزارتا 50 میلیون تومان دریافت می کنند.

  وی ادامه داد: شهادت از لحاظ فقهی و حقوقی یکی از ادله اثبات دعوا است به عبارت دیگر بینه ای که ما در فقه ذکر می کنیم یکی از ادله اثبات دعوا در سنت فقهی و حقوقی ما بوده و تا امروز هم نه در نظام حقوقی ما بلکه در نظام های حقوقی دیگرکشورها نیز شهادت دارای یک ارزش و اعتباری به لحاظ اثباتی است.

  وکیل پایه یک دادگستری افزود: در حقیقت یک واقعه ای اتفاق افتاده و ما برای اثبات آن ناگزیر به شهادت شهود و اشخاصی که شاهد ماجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسئله شهود اجاره ای/ شهادت دروغ در دادگاه جرم تلقی می شود+ فیلم

بررسی مسئله شهود اجاره ای/ شهادت دروغ در دادگاه جرم تلقی می شود+ فیلم