مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-04سياسي

جزییات نشست کمیسیون امنیت ملی/ ارائه گزارش حوادث اخیر از سوی وزیر اطلاعات


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش حوادث اخیر توسط وزیر اطلاعات در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه عصر امروز (سه شنبه 12 مهر) این کمیسیون با حضور وزیر اطلاعات گفت: در جلسه امروز حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات به همراه معاونان خود، گزارش دقیقی از تحولات و وقایع اخیر کشور ارائه کردند و اطلاعات جزیی به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید که مبتنی بر ابعاد مختلف اتفاقات رخ داده اخیر در سطح کشور بود.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: این اطلاعات بر پایه جنگ شناختی که توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جریان است، کسب و و مقامات انتظامی برای بررسی این موضوع دعوت کرده بود، گفت: جلسات کمیسیون در این خصوص ادامه خواهد یافت و بی شک امنیت مردم و ثبات کشور مطالبه اصلی نمایندگان از مراجع ذیصلاح و حافظان امنیت است و البته موضوع فوت سرکار خانم امینی موضوعی است که به دقت در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در حال بررسی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در بخش دیگری از این جلسه وزیر اطلاعات پاسخگوی سوالات 3 نفر از نمایندگان بودند و سوالات از وزیر مطرح و به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون امنیت ملی/ ارائه گزارش حوادث اخیر از سوی وزیر اطلاعات

جزییات نشست کمیسیون امنیت ملی/ ارائه گزارش حوادث اخیر از سوی وزیر اطلاعات