مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-04سياسي

برنامه ریزی برای بازگشت معتادان جمع آوری شده به جامعه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از برنامه ریزی برای معتادان جمع آوری شده از سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه ها برای بعد از بهبودی و بازگشت آنها به جامعه طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان به برگزاری جلسات متعدد در مورد جمع آوری معتادان متجاهر اشاره و اظهار کرد: در این راستا با ایجاد ظرفیت در کمپ ها برای پذیرش این افراد گام هایی برای حل مشکل مورد نظر برداشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: کار جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر در راستای عدم مواجه مردم با این صحنه ها ادامه می یابد.

وی از برنامه ریزی برای معتادان جمع آوری شده از سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه ها برای بعد از بهبودی و بازگشت آنها به جامعه طراحی شده است.

رفیعی به پیش بینی مکان جدید برای انتقال کمپ بانوان معتاد به دلیل غیراستاندارد بودن مکان قبلی اشاره کرد و افزود: مکان قبلی با حکم مقام قضایی پلمب شده و در مکان جدید نسبت به بازپروری و اصلاح این افراد اقدام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به آسیب شناسی وقایع اخیر روی داده در کشور از طریق مطالعه گفت: با تکمیل گزارش ها می توان نسبت به مطالعه و پژوهش اقدام و برای کاهش مشکلات برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای بازگشت معتادان جمع آوری شده به جامعه

برنامه ریزی برای بازگشت معتادان جمع آوری شده به جامعه