مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-04سياسي

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر


«کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه درباره وضعیت بازداشتی های ناآرامی های اخیر گفت: بررسی ها برای شناسایی افرادی که احیاناً بی گناه بازداشت شده اند، یا در خرابکاری ها و ناامنی نقشی نداشته اند، تسریع شده است و در این راستا، بخش قابل توجهی از بازداشت شدگان استان تهران یعنی افزون بر 620 نفر تا شب گذشته آزاد شدند.

کاظم غریب آبادی ، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.

وی در این دیدار با شش نفر از مجروحین نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر گفت وگو کرد و در جریان روند درمانی ایشان قرار گرفت.

یکی از این مجروحین، افسر جوانی بود که از ناحیه شکم با یک کلت کمری مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

غریب آبادی ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای پرسنل خدوم نیروهای انتظامی، از تلاش آنان برای تامین امنیت عمومی، به ویژه تامین حق امنیت شهروندان و مردم و مقابله با ناامنی و تعدی به اموال عمومی و خصوصی مردم، تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر

آزادی 620 بازداشتی ناآرامی های اخیر